26 November, 2011

Heihopsti..:D 17 tundi.

Hei.. Ma ei ole nüüd mõnda aega kribanud, aga põhjus on ilmsirge.. :D Ma leidsin, et eile, kui just mõtlesin, et peaks õhtupoole millalgi uue postituse tegema, ja pilte ka lisama, siis avastasin, et uni on minust võitu saanud ja kella 6 ajal jäin oma toas voodisse magama.. mõtlesin küll, et tund või kaks oleks paras, aga kella 11 ajal ema äratas mu, ja küsis, et kas tahan süüa.. sõin siis veidi, vaatasin tsipa telekat ja uuesti magama, magasin poole 1ni. :D Ja sellest ka see 17 tundi.. :P Uni oli hea ja nüüd olen valmis selleks, et olla nii kaua üleval, et kuum pirukas ära vaadata.. :P Täna pildipostitust ei ole, sest arvutisse on vaja uut staffi tõmmata.. (H) Uus arvuti on lõpuks töökorras.. vahest on emal ikka head mõtted ja soovid ka. (L) Nüüd on väga hea arvuti ja WINDOWS 7.. lõpuks.. wiiiiiiiii... Ja tõmban nüüd head msn'i alla. :P Ainult, et pildid ja musa on teises arvutis, peaks need ka mõni päev sealt ümber kantima. uude. Aga nüüd kuulan Avril Lavigne muusikat.. :D

Täna päeval pole tegelikult väga midagi asjalikku teinud. :D Emps küpsetas koogi, siis tulid sugulased meile, mina läksin Miku juurde, häkkisin seal netis ja maskeerusin. :D Mängisin piljardit playforias. Pärast Mikkel saatis mu koju ja jäi isegi "natukeseks" ajaks meile, ma tegin lamingtonid valmis, siis mängisime aliast, mina sõin ja olime ns.  Aga täitsa okei laupäev oli sellessuhtes.. nüüd võiks uue msni ka kiirelt kätte saada. :D Ei mitte see ebuddy mulle väga meeldima. :D

Nonii.. uus msn on olemas. (L)

Postituse lõpus on pildid ka, sest Triin tahtis nii väga ja kui tema tahab, siis nii ongi. :D

Aga neljapäeval oli play-bavk show.. pidu oli hea ja 12nda ja 11nda klassi etteasted olid parimad! :) Tantsida sai ka, kuid enne saime Agnesega parasjagu vihma käes märjaks ka.. :D siis kui käsitööringi jõudsime siis oli külmm.... :S brr.. aga tegime ise paberit seal.. mulle hakkas nii enda päkapikupaber meeldima. (L) Nii nunnu tuli.. :) Esimene paber läks suht aia taha.. :D Ei olnud ikka piisavalt ilus. :) Pärast käisime Agnese poolt läbi ja kooli poole minnes vähemalt ei sadanud.. :)

Eile peale tunde oli noortevolikogu koosolek.. meil on seal pääris huvitavad teemad. :D Aga Koska ja Andu tegid sellel koosolekul muid asju ka.. :D Piisavalt. :D Hiljem olin koos Triinu ja Andrusega.. nad saatsid mu pärast bussile ja tegin jõuluehetest ka pilti, mis Tõssis ka üles on pandud.. :) Homme on ju 1. advent. (L) Päkapikud hakkavad varsti käima ja jõulud pole ka enam kaugel. tahaks juba jõulupidu (L)

Aga 1 advent on nüüd umbes poole tunni kaugel ainult! (L)

Pildid:

Ajalootund, Richu avastas uue asja. :D


Ajalootund - Minu käsi.. (L)


Sära Tõstamaa. :)

Jõulud tulevad... (L)

Valged digilaigus Laura. :D

Veel üks. :D

Kasvuruumi piisavalt. :D

 helkurribad ruulivad. :D

Emps pani käekotile uued sangad.

 KOOKI?? Lamingtonid.. :P

Laura.. ♥

No comments:

Post a Comment