09 December, 2011

Wowowoouh.. mis just avastasin.

Heipstiheihei. :D normumps on see, et just avastasin, et tegin oma viimase bloggimise 26ndal.. novembril. -.-
Mai mõista, et kuidas nii. Aga siiski, vist tean. Veerandi lõpp ja meil on Agnesega lihtsalt niiiiii kiire koguaeg olnud. hinded vaja korda saada ja siis veel jõululaat ja igasugused jõuludega seotud asjad veel. Tegime Agnesega mütsi. :D Päkapikumütsi, sellise suure. Koolis iga klass pidi tegema. Ja me Agnesega otsustasime selle asja enda peale võtta. Muidu on jälle mingi käkerdis valmis. Tegime esmaspäeval Agnesega juures valmis ja siis ta tõi selle kolmap. kooli. panime üles selle. Täna peale tunde panime punased tuled ka külge. Asi muutis kohe oma jumet. :P Siis ootasime ära kuni heiko ja juss ka oma asjad valmis jõuavad ja tulime kuuekesi sellest lumetormis koolist ära. :D Mina, Agnes, Heix, Juss, Kiisu ja Kev. Lumi oli.. :S Fuhh. õnneks pärast oli ära läinud. Noortekal oli ju reedel sünnipäeva tähistamine. Nüüdseks on kell juba seal maal, et õige sünnipäev ongi käes, palju õnne noortekas! :D ja täna me esinesime bändiga. Tegime piljardikoolitaja soovil ühe lisaloo, ja see oli täiesti esmaesituses lugu meie poolt. insener garini hüperboloid. wow, ma laulsin seda. heix ja kiisu mängisid. Ma laulsin seda teist korda tervet lugu kaasa ja nüüd oli see publiku ees. Imestan, et hakkama sain. :D Pärast oli disko.. muusikat oli. :D Aga raffast ei olnud. aga siis oligi oma väike seltskond, vahepeal tantsisime ja siis jälle niisama. kuulasime muusikat ja rääkisime niisama, naerda sai ka. :D

Järgmine reede on jõululaat Tõssis, peaks ehteid vorpima ja siis enne laata peab küpsetama ka. Emps tegi nv'l vahukomme, ise.. .P Njum. võtsin ükspäev kooli kaasa, emotsioonid olid head. ma ei öelnud alguses mis on, arvati et see on mingi juust. xD Aivo ütles: miks sa mulle hommikul juustu pakud? :D Ma vastasin, et proovi, see EI OLE juust. midagi magusat. :D Ja talle hakkas maitsema see kraam. :D 

Meil oli mingi nädal kokandus ka. :D Tegime kilost lehttaignast kaneelirulle. oujee, veits väike kuhi oli. :D Jagasin pärast neid igasugustele. :D Koška sai kõige rohkem vist. :D parkis endale mingi karbikese täis ja siis pugis neid. :D Talle vähemalt maitsesid. Piparkoogimaitseainet oli nendes ka. :P Nüüdki on üks pakk lehttaigent sügavkülmas. lubasin kodus ka neid teha. :D aga ei ole jõudnud veel. 

Siis oli vahepeal Triinu haiglas.. :S aga nüüd on ta juba mõnda aega tagasi. :) 

Ja siis tuli aeg, 1. detsember. päkapikud hakkasid käima. :P njumm, njumm. hommikuti palju põnevam ärgata. :D

Käisime Agnesega eelmine reede ajaloo kt'd järgi vastamas, see jäi siis tunnis pooleli kui paikusele mate võistlusele läksime. mina võistelda ei saanud, agnes võistles, sest tegime loosiga, kumb saab. agnesel vedas. või noh. :D mai tea palju vedas, aga ma sain siiski neid samu ülesandeid kaks tundi lahendada. :D ja sain ka pudeli limonaadi,šoksimedali ja kleepsu. et ega millestki ilma ei jäänud. :D nu ja siis kui käisime kt'd järgi vastamas, siis saime peale seda aimarsi galaxy s 2's häkkida. :D mõnusalt äge nägi välja aga aimars oli mingisuguse täpilise kesta sinna ümber pannud. wierd. :D

aga nüüd ma magama ära. :D loodan, et saan hommikul linna ka. selleks ei tohi lund tuisata ja ilm väga sitt olla. loodan, et ei ole ka. :P vanaema tuleb ka linna. ma tean mida ma sealt tahan, aga pole kindel selles, et need saan.ei hakka ütlema siin mida, muidu sõnun ära. :D

Kogu sellele pikale jutule, tuleb sel nv'l ka pildipostitus. :D

Ciao. 

Laura.. ♥

No comments:

Post a Comment