20 November, 2011

=)

Hei.. :D Eile õhtul oli pidu. :P Mul ei olnud ei kostüümi, ega etteastet, aga sain ikka tausta sisse! (H) Väga hea.. aga nagunii läksin suht hilja peole. :D veidi enne 12t ikka jõudsin, enne istusin paar tundi teistega poe ees, Koska, Kevin, Arti ja Angela, hiljem oli Andreas ka. Peol olin koos Kareni, Triinu, Anelle ja Gerdaga. Triin läks mingi aeg ära ja siis läksime Kareniga teiste lauda istuma.. :D Ühel hetkel tahtis Karen Gerti tantsima kutsuda, Gert oli seljuhul nõus kui Matu minuga tantsib. :D Ja nii me siis tantsisimegi. :D gert oli minu imestuseks isegi nõus sellele poolikult laulule lisaks ühe tantsu veel tantsima. :D Pärats tantsisime anelle ja gerdaga ka. :D Gerdaga tantsides pidin kontsad jalast ära võtma, sest muidu ma olin liiga pikk. :D Aga kella 4 ajal jõudsin vanaema juurde.. :D Ärkasin enne poolt ühte, vanaema oli juba bussiga meile ära tulnud ja sain pärast autoga koju.. :D Nüüd varsti tööle. Peabki minema ennast nüüd valmis sättima. Tsauki! ;)

Laura..♥

No comments:

Post a Comment