03 November, 2011

Ajalootund oli üliköva. :D

Ahoi.. aga nüüd siis veidike tänasest.. :D Aimarsi tunnis sai nalja.. :D Mis sest, et Aimars Mati ja Richu plikadega ära vahetas, meil oli ikkagi nalja piisavalt.. :D Heiko andis mu telo Aimarsile ja siis helistasime sellele, kahju küll, et ta ei kuulnud kui helises, ikka vale helin oli.. :D Ja siis Aimars pani selle endale sahtlisse, pärast sain selle sealt ikka õnneks tagasi ka.. Ja Aimars vist jäigi uskuma, et see on Heiko telo.. xD Roosa.. :D Aga Martini luts oli ka seal, igastahes. :D Ja nüüd juba homme hommikuks plaanid välja mõeldud, mida siis teha, et aimarsit kulmu kergitama panna. :D ja peale kooli, kui Agnese juurest tulime, siis tuli üks poiss, kelle kohta ütlesin, et oh, tulevane aimars. :D Ja siis paarkümmend meetrit peale seda poissi tuli aimars ise.. :D Me hakkasime nii naerma ja ta vist solvus meie peale. :D poetas meile suunurgast tervituse ja vaatas mujale. :D Agnese juures sai nii head pitsat.. :P Njämm.. ja tommi tahtis mu kindad ära süüa. :D Siis läksime Agnesega käsitööringi, ennem poest läbi ja seal oli nagu ülivähe süüa..:D Loreti poolik vahvlitort jäigi sinna, eks järgmise nädalani. :D Siis on meil varud seal olemas. :D tegime fimo, sain asja peaaegu valmis ja siis otsustasin, et ei, see ei sobi ja käkerdasin selle savitüki palliks tagasi ja seega ei teinud ma seal täna midagi. :D Aga vähemalt saime naerda, jälle. :D Siis läksime Kareni ja Teelega võrgutrenni ja peale seda käisime Triinuga laulmas, natukene, sest isa tuli mulle järgi.. doh.. liiga vara. :D Aga vahet pole.. homme tal sünnipäev ja külalised tulevad, kaasaarvatud Miku oma läpakaga.. :D Eks näha, mis siis saama hakkab.. :D Istume minu toas ja häkime niisama.. :D ja tuleb vaadata, et põnnid ülekäte ei läheks. :D Homme koolist viiesega koju ja siis aitan sünnipäevaks asju valmis panna.. nii tubli, ma tean.. :D oujee.

ja lugesin veidi aega tagasi, et Agnes tuleb homme ka kooli.. vääga hea.. :D Siis saab korraliku naerulaksu päevaalguseks vähemalt ühiskonnas. :D Eks homme räägin pikemalt. :D

Aga ootan homset ja pühapäeva ka, siis saan ka miku rüpeka, siis saab normaalselt palju blogitada. :P

Nüüd kuulasime Siiriga juutuubist võsalaule.. :D ja kuidas need Sissu lemmikud sõnad olidkitjere, tjere, olen Kolja, mina elan Lasnamäel. Ja kui sa mind ei tea, siis küsi Vasja käest.




Aga tänaseks nüüd aitab, postituse lõppu midagi head kõrvale ka..:p the wanted - glad you came

Laura..♥

No comments:

Post a Comment