06 November, 2011

...kätte jõuab õhtu.. :D

Kätte jõuab õhtu, tuleb magama minna, aga just nüüd hakkas meil Triinuga jutt sitaks hästi jooksma.. :D TTA pidu, unistades karnevalist.:P Sinna me kahe nädala pärast Triinuga lähemegi.. ******* peol.. (H) See saab olema vinge pidu, nii loodame meie kaks.. :D Aga igastahes homme kooli ja täna kui Miku ja teised tulid võtmetele ja Mikkeli raalile järgi, andsid nad mul kolme asja vahel valida, mis nad AHHAA keskusest ostnud olid, et mida ma endale tahaksin.. üks oli mingi järjehoidja, siis oli magnetpusle ja mingid puujubinatest mõistatus.. :D Ma võtsin selle viimase, kuna see nii põnev tundus.. harutasime selle mingit moodi lahti, paki peal oli kirjas ka, et selle mõistatuse lahti saamine on keeruline, aga kaugeltki mitte nii raske kui selle kokkupanemine.. :D Täiesti normaalne, eriti veel see, et kasutusjuhend puudub, õnneks oli mingi internetiaadress, kust mu ema siis läks vaatama, nüüd see pooleliolev mõistatud seisabki laua peal siin.. :D Ma usun, et ta paneb selle kindlasti kokku ka.. :D Aga jah.. vinge värk.. :P Ja ma ie tea mitmendat korda ma juba seda banjo Laura lugu kuulan, lihtsalt nii hea.. tirisin endale telosse ka.. :P See plika selles videos on nii kena. (L)


Aga peaks nüüd tudile minema.. homme ju kooli.. :S Aga õnneks ma näen ju Triinu ja nii läheb ehk aega ka kiiremini, 4 päeva veel ju.. :P Ja kolmapäeval võistlustele Häädemeestele kah.. :P Ootan.. Ja neid asju on veel, mida ootame, lihtsalt nii põnev kuu.. ja reede õhtul on järjekordselt papsi sünnipäeva tähistamine ja samal õhtul lähme Triinuga kinno ka, Tõssi.. :P


Laura.. ♥

No comments:

Post a Comment