12 November, 2011

Jojo.. :D Ma ei tea kuidas see küll võimalik on, aga nagu näha, ei teinud ma sellel maagilisel kuupäeval 11.11.11 mitte ühtegi postitust blogisse ja tänasesse päevagi mahub napilt ära. :D Ja pealekauba magasin maha ka kõik maagilised kellajad eile.:D Kuid koolis läks reedene päev jälle nii kähku. nagu alati.:P siis läksime Agnese juurde, olime niisama, tegime süüa ja siis läksime noortekasse. Pärast läksin viiesega koju ning imestuseks suutsin pärast isegi Miku ära rääkida, et me koos kinno läheksime.. siis küsisin veel messengeris Koskalt ka, et kas ta minemas ja ka tema ühines meiega.. andestust Triin ja Karen, et ma teie juurde esiritta istuma küll ei tulnud, aga jäin sinna tagaritta, sealt oli täitsa hea vaade. Film ise oli Täitsa Lõpp, eestlaste kohta vaadatav. :D Piletiraha ka ju nii tappev ei olnud ja hea ajatäide selleks ajaks kuni meil külalised kodus olid. :D Järjekordne papsi sünnipäeva tähistamine.. ;) Aga siis peale filmi läksime poe ette tagasi, jätsime auto sinna ja käisime väiksest poest läbi, olime natuke veel auto juures ja tulime koju ära, jalkat vaatama. Ma ei vaadanud seda ausalt öeldes eriti. Olin netis, facebookis ja kuulasin muusikat, siis lugesin fb'st jälle postitusi seisudest ja punastest kaartidest ja kui tropp see Viktor ikka on:D Ja siis lasin silmadel teleka poole vaadata, et näha mis toimub. :D Enamvähem siiski mänguga kursis. :) Kuid nüüd on postimees.ee jalgpalli täis ja näoraamat ka. Viktor võiks õppida veel veidi.. liiga tundlik. :D

Täna ma ei teinud midagi erilist.. Romek kutsus enda juurde, et mängiksime playforias piljardit, Mikut veel kodus polnud ja siis noulaifisingi Miku läpsis poolteist tundi. :D Enne tuli mulle Rommi ka vastu ja  tõime posti ka ära, mu testijulgelt.ee pakk oli ära tulnud..:P 3 pakki kassitoitu.. :D TASUTA siiski, kes ütles, et tasuta lõunaid ei ole, kasside jaoks ju küll on. :D Aga jah, mängisime siis piljardit ja rääkisin messengeris Anduga, tegime suveks plaane. :D

Pärast tuli Miku koju, olime niisama, tegime maasikamoosi valmis ja sõime Inge tehtud toor- või kodujuustu pannkooke, päris head olid..:P aga moos oli parem.. :D kokku duubelparemus.. :D

Nüüd on Venno ja Mai meil, ja Venno on oma uue ja tuusa telo kätte saanud.. :P Superluks. nii äge näeb välja.. Kooserdasin tükk aega ringi selles, päris head musa leidsin. :D Pean veidi ümber kantima seda, enda telosse.. :D

Kuid Ciao siis.. järgmine kord jälle. ;)

Laura..♥

No comments:

Post a Comment