21 November, 2011

Toru andis tundi: "Tüdrukud, ärge naerge seal!" amn.. et jah. mis sest, et me tunni ajal sõime.. :D

Jojouu, et siis jah.. :D täna meie suureks õnneks nägime, et mateõps läks täpselt enne meie tundi minema.. :D Ja TORU TULI!!!!! :D Väga viis wärk. :D Aga siis enne matet oli venku, rääkisin, et mul on all gardekas teises kotis üks pakk chipse ja mahla on ka.. ja milline oli Agnese emotsioon.. :D Agnes oli nii happy ja hea, et üle terve klassi ei kisanud kui tühi tema kõht on. :D Aga kui me sellest piinavast venkust olime lahti saanud, jooksime kiirelt gardekasse.. seal oli igast rahvast.. ja kui veel nägime et toru tundi annab, siis teadsime, et matetund tuleb lõbus.. :D Sest selle härra kommentaarid ja laused.. need on midagi mille üle saab naerda. :D

Täna, peale kooli, bändikas oli.. :D taaskordselt kestis see meil päris kaua. :D Ja ei olnudki ühtegi pausi. :D Aga Õnnela läks poole 5 ajal proovikast minema, oma ruumi ja siis ei lastud minul enam lihtsalt niisama olla. :D Isegi bussikas ei saanud normaalselt olla.. Mul pidi käsi otsast ära külmuma:D Aga lõpuks sain oma kindad ikka tagasi. :D

Eile käisime Triinuga tööl.. õues oli külm.. :D "veidi". Aga enne tööd sai naljanatuke nii palju kui meil seda aega seal oli.. :D Aga päris palju pileteid osteti ikka eilsele etendusele - 17. :D Normaalne ju. :D mina pidin üksinda all istuma.. pimedas.. uuu... algul oli küll, et omg.. igal pool on pmst pime.. valgust tuleb ainult gardeka poolt. seal tuli põles, aga all on muuseum.. mm.. veel rohkem vanu asju.. ma peaaegu värisesin juba ja siis otsustasin, et Janely võileib ja kook, ma pean neid sööma ja koidukuma lugema.. läheb kindlasti paremaks ja need Janely küpsetatud asjad olid lihtsalt superhead! (Y)

Ja nüüd tuli ju see ka meelde, et hommikul magasin totaalselt sisse. :D Pole varem nii hilja ärganud.. :D veerand 8 ajal umbes. :D Muidu ärkan tund aega varem. :D Mu isa jäi magama, tema muidu äratab mu.. ja minu vanavanaema oli avastanud, et kell on nii palju. oleks ka tema maganud, siis oleksin rahulikult kella 8ni vähemalt maganud.. :D ega siis enam kooli ka läinud ei oleks nagunii. :D Esimeseks tunniks kindlasti mitte. :D Aga siis paps viis mu 8 ajal autoga kooli.. helistasin ennem onunaisele ka, et hommikul temaga kooli ei lähe.. oleksin pidanud muidu juba 5 minutit peale ärkamist koduuksest välja astuma.. :D Väga võimalik oleks ju.. :D Aga siis toimusid mu elu kiireimad liigutused.. Ma lausa jooksin ühest toast teise. :D

Nüüd lugesin teiste blogisid ja avastasin Kareni blogist huvitavaid killukesi ühest paari aasta tagusest karnevalist. :D Viimane pilt, mina.. :D Nalja kui palju kui seda pilti nägin. :D Aga olge siis vahvad edasi ja kallistan! ;)


Laura.. ♥

No comments:

Post a Comment