07 November, 2011

Ainult 3 veel... :P

Jeah... :P Eilne päev kulus pmst tervenisti noulaifimisele.. :D Aga täna läks paremini.. :P Päev algas nii armsasti ju - linnu tunniga.. :D Ja siis mate tunnis sain teada, et ülejärgmine kolmapäev ei pea vb kooli minema, jälle mingi matevõistlus ja noortekas sain teada, et järgmine kolmapäev ei pea ka kooli minema, sest Pärnus on VARIA viktoriin, jälle ainult pool päeva koolis.. ja kusjuures, läksin täna alles viiesega koju ja vahepeal oli meil bändikas ka, suutsime isegi bändikat tund aega teha! :wow: Aga jah,, Õnnela oli ka seal. :D Aga elame üle... Siis olin kodus, kudusin ja tegin esta ära, noh, niivõrdkuivõrd, sest esta on pmst tegemata, aga et Mikkel pakkus mulle jälle, et saaksin temaga alevisse, siis ütlesin emale, et ou, ma läheks alevisse kui võib, esta on tehtud, ja võin kududa pärast, no jaa, kindlasti koon pärast veel. xD Aga siis nüüd istungi jälle noortekas... :D Leidsin Triinu ja Andruse ka kuskilt pärapõrgust üles ja maiteamillal koju.. :D Nagu eelmine kord kui Mikuga koju läksin.. poolteist tundi läksime Tõssist koju.. :D Ok, aga tsauki siis.. :D Ja see pilt, mida juba mitu postitust luban.. selle kohta ei oksa ma midagi öelda, sest ma lihtsalt ei viitsi oma seebikarpi arvutile järgi ühendada.. :D Kannatust! =)

Tsauki! :*


Laura.. ♥

No comments:

Post a Comment