15 November, 2011

Jojo.. :D
Hommik algas COMENIUSE projekti massistseeniga.. :D 30 minutit füssa tunnist kulus trepist üles-alla jooksmise peale.. :D Aga väga hea.. Siis viimased tunnid olid 2 estat.. Terve selle aja Heix ahistas meid jälle. :D Togis jalaga ja ma oleks mitu korda lihtsalt tooli pealt alla kukkunud, sest ta LÜKKAS. :D Aga jah.. mul ei olnud kellegi selja taha ka täna õpsi eest varjuda, sest Jaani oli kellegi sõbra juurde teise ritta tahapinki istuma läinud. :D Aga monitorist täitsa piisas. :D Kuid..siis läksin koos Agnese ja Loretiga alevisse. tahtsime teda koju saata, aga Loret ei olnud kohe üldse mitte nõus ja siis me ei läinud ka..:D Olin veidi aega poe ees, käisin Kiisu ja Krissiga korra mäe peal "pausil" ja siis läksin koos Kiisuga proovikasse, Heix oli ka seal.. kohevarsti nende "pausile" :D Ofc, sai jälle nalja.. :D
Pärast oli trenn.. õiget võrkpalli me ei mänginudki, liiga vähe raffast ja ns oli vaja ka muid asju harjutada. Peale trenni läksime ns välja ja noortekasse ja nüüd istun jälle msnis, inimesed ajavad head juttu. :D Normaalsuse tipp on see.. :D Aga homme olen ainult 4 tundi koolis, peale seda linna, VARIA'le.. :P Saab inkast ära, oujee. (H) Täna oli veits kahtlane seal tunnis.. "veits". :D
Homseks kirjanduseks on vaja luuletus pähe õppida, ma õpin selle:


Simmanil

Öö horisondilt hõbepalgse üles vinnab kuu,
harmoonik tasa nukrutseb all õitsva pirnipuu.

Ja sireleis mul särasilmil vastu viipab aid,
noor lehestik täis õhetavaid tähesägaraid.

Sääl puhmastikus puude vahel naer ja sosinad,
öö suhkrusaias tüdrukud kui väiksed rosinad

ja rehelävel külapoisid, paberossid suus.
Käest kätte rändab kobrutades mühav õllekruus.

Kuid lakkamatult sireleis kui pilvis ujub aid,
täis minu rindki sireleid, vaim retkleb mööda maid.

Täis minu rindki sireleid, mul valla iga tee.
Kuu ripub üle aasade kui latern üle vee.

Kuu ripub üle aasade, aeg juba minna siit.
Ma lähen, jalad kastevees, pääs tuhat vastset viit.

Heiti Talvik

See tuletab korralikult suve meelde, Pruutide kooli lõpulaul ja luuletus. (L) PARIM!!!

Raamatut peaks ka lugema, aga loodan, et raamatuvastamine on kuuendas tunnis, siis kui mind ei ole.. :D Teen järgi selle siis. Mul vaja liiga palju lugeda.. üldse ei viitsi.
Hoidke siis pöialt, et Tõstamaa ikka mälumängus võidaks, nii põhikool kui keskkool ka. ;) Mõte nulli! :D Homme tuleb uus sissekanne selle kohta kuidas läks. :D

Laura..♥

No comments:

Post a Comment