19 December, 2011

Homme linna! ^^

ma juba ootan homset.. estad jäävad ära ja lähme klassiga linna, klassiõhtut pidama.. kell kahesele seansile mai kinno ka. alvin ja koopaoravad 3. (Y) Ja siis steffanisse, loodan, et ehk saab poodi ka. :P Ma usun, et sellest saab üks tore päev olema, kuigi kahju, et ma ei saa noortevolikogu koosolekule minna. :/ Kuid, eks loodan, et linnaskäik korvab selle, kõike head ei saa korraga. -.- Aga ülehomme on jõulupidu. Esinemisi on piisavalt. :D Või noh, tegelikult viimased jõulupeo asjad. Etendus ja bänd.. :P Mai tea kuidas selle etendusega lood on, õnneks päeval saame peaproovi teha, Kuninga kooli mingid klassid tulevad meile mõisamängu mängima. Ja siis teeme neile etenduse. :D
Aga ma nüüd suht kohevarsti minema ka. Kuivatan veel juuksed fööniga ära, et kui kohuke ma siis nüüd olen. :D Wiii... ema ju värvis mu juuksed ära. :P

Ilusat und ja ciao. :P I'm waiting for tomorrow. :D

Laura.. ♥

No comments:

Post a Comment