12 December, 2011

Lõbus esmaspäev. :D

Chopperichopchop ja heihopsti. :D

Hommikul oli advendihommik. :P Sai jälle vähem geotundi, wiii. siis geos tegi Lind mingi esitluse. Lohva seega. Teised tunnid olid ka normaalsed. Ja venku kt oli ka 5, yeah. :P Kunstas ajas Richu mind niimoodi naerma, et mul hakkasid pisarad jooksma. :D Lulz.. :D
Kekas, seal sain kolme. xD See on see kui kitse kardad. :D Aga sain viie ka. Hüpitsaga hüppamise eest. =)
Pärast oli bändikas, seal oli suht lebo, mingid uued jõululaulud jne.
Siis läksime Triinu ja Andrusega veidikeseks noortekasse, ja peale seda suht kohe läksin koju, isaga. Tunni pärast läksin koos Miku, Tauri ja Raidoga tagasi Tõssi. Nad läksid trenni ja mina noortekasse. :D Triin: "Nonii, tule siiapoole, keeruta, ma tahan su saapaid näha!" :D. Ja siis ta proovis neid ka. :D Aga need olid talle "veits" suured. :D Ahjaa, oma ema mütsi lasin ka üle. Ta alles täna ise kudus selle ja ma proovisin seda pähe. Ta vaatas mulle sellise näoga jälle otsa, et misasja, mulle sobib, aga talle ei sobi. :D hihi.. :D Ta ütles mulle, et kanna kui tahad, vähemalt on müts peas. :D
Noortekas, läksime piljardituppa, seal Triin ja Kiisu mängisid ühe mängu, peale seda läksid nad kuhugi mujale, jäime Krissiga piljardit mängima. Ma kaotasin kõik mängud peale viimase, kus Kris musta valesse auku lõi. :D Ilus. Siis tulid töllakad ka noortekasse, Kris ja Manna olid selleksajaks läinud ja sellest viimasest ma parem ei hakka rääkimagi. :D
Teel koju käisime bensukast ka läbi, nagu nendele traditsiooniks on. :D Ja enne nende trenni poes, seal oli ka veidi naeru. :D Isegi poemüüja naeris. :D
Siis kodus, heegeldasin poolerole käiseid, emps aitas. :D Sain ühe tehtud, ema ütles, et teise pean tunnis tegema, muidu õps ei usu, et ise tegin. :D

Kuid.. nüüd siis tänaseks aitab. ciao. :)

Laura.. ♥

No comments:

Post a Comment