29 December, 2011

Heiheiheii..

Täna siis käisime Annega kristiines.. Anne leidis endale sealt mingeid vingeid asju.. (Y) ma ei sooritanud mujal kui toidupoes ühtegi ostu.. siis tulime mingi kolme ajal vist sealt ära ja sõitsime trolliga koju tagasi. Nuja kuna mul oli ainult korteri üks uksevõti. :D Koridoriukse kiipi mul polnud, ja arvasin, et laekun umbes 5 ajal koju, et Mai siis juba kodus, aga tulin varem, siis helistasin siia korterisse, kedagi kodus ei olnud. siis ootasin ukse taga, jõin monsterit ja kuulasin kuidas kutsub. :D Siis tuli mingi mees koridorist välja, ütlesin "tere" ja hüppasin käbekiirelt koridori sisse. :D Ei olnudki nii raske. :D ootasin healjuhul 5 minutit ukse taga kui sedagi, aga kui keegi poleks mingi 10-15 minuti jooksul tulnud, siis oleks mingisse võõrasse korterisse helistanud, et nad ukse lahti teeksid. :D Naabritele vms. Aga polnud vaja. :)

Siis kella 5 ajal pidi Ventz tulema, et läheme siis rocca al maresse, aga venno jõudis alles mingi peale poolt 8t. :D Miks ma küll ei imesta. Siis otsisin koos Vennoga talle uut talvejopet. Mai käis mingis teises poes samal ajal. Leidsimegi täitsa vinge jope talle, aga kui Venno isiklik nõuandja ehk Mai siis ka spordipoodi jõudis, siis läksin mina ringi kolama. Leidsin endale uue ripsmetušši, kaelakee ja nunnu sõrmuse. :P

Reedel lähevad Venno ja Mai Ülemistesse, vaatab kas on aega kaasa minna või mitte, loodan, et saan Lauri ka kätte, et siis aeg kokku leppida millal kokku saame. õhtul välja. Aga loodan, et saan veel mingi päev ikka Annega ka välja minna. Tegelt on see, et tahaks uusi teksasid, aga terrakasse ma rohkem ei lähe. Nii kui G4S turvasid näen, siis on kohe närvid läbi. :D Just siis kui nad hästi minu selja taga on ja ma kuulen seda raadiosaatjat. :D See läheb üle, ma loodan. :D

Aga nüüd peaks vist magama minema. Aga mõned head laulud ka veel siia. :)

Ciao..

                 --------------------------------------------------------------------------------
                                                          Christina Grimmie - Advice

----------------------------------------------------------------------------------
Dev - In The Dark


                    -------------------------------------------------------------------------------------
                                                             Kreayshawn - Gucci Gucci


Laura soovib head ööd! :*

Laura.

No comments:

Post a Comment