28 December, 2011

First day in Tallinn. :D

Hommik..

Kolmapäev.. hihii.:D Päris kordaläinud päev. (Y) Sain hommikul kaua magada, siis läksime Mai'ga kella 2 ajal välja.. ja siis avastasin enda sõbrad siit. :) Nägin Annet, või noh, mõtlesin, et kas on tema ja siis kui nägin veel kioski juures Mannat ka ja siis temalt küsisin, et kas koos Annega, siis sain kinnitus, rääkisime veidi juttu ja läksin Mai'ga trolli peale. Sõitsime Virusse, käisime ostsime kinopiletid ära ja siis läksime euronicsisse Mai'le juuksesirgendajat ostma. Peale seda läksime riidepoodidesse, Mangost hakkasime välja tulema ja siis hakkasid väravad piiksuma. Mai sirgendaja piiksus. :D Müüja eemaldas pisikese kleepsu pakist ja sai korda. Läksime terranovasse, leidsin sealt ühe pluusi ja teksad. Võtsin 2 paari teksasid ja pluusi kaasa ja läksin riietusruumi, sealt välja tulles vaatas turvamees mind nii imelikult.. :/ Panin siis teksad leti peale tagasi ja läksin kassasse pluusi ostma. ostsin selle ära ja kui poest välja läksime. siis nägin silmanurgast seda sama turvat koridoris passimas. ja pmst igakord kui mind nägi siis rääkis midagi raadiosaatjasse. läksime Mai'ga rahulikult edasi ja see turva jälitas meid.:D Ja hakkas rääkime meiega, pmst ütles, et selle neiuga, ehk siis minuga on vaja rääkida, et ega ma midagi kahtlast riietusruumis maas ei näinud ja ma nagu mõtlesin, et mida hekki, mida ma jälle tegin?:O Suht nõrgaks võttis jalad. Aga siis läksime kaasa temaga.. kuhugi viru keskuse 0 korrusele, mingisse urkasse.. hea et ma koos Mai'ga olin. Üksinda, mingi võhivõõra mehega siuksesse kohta.. no ma ei tea.. Suht scary.. :S Aga siis näitasin ette mis mul kotis oli. Ma ostsin Terrakast selle pluusi, mul oli tšekk ka alles. näitasin ette selle. Ja pidin jopeluku ka eest lahti tegema. Et näha, mis mul seljas on, et ega mingit võõrast pluusi pole.. Aga siiani arusaamatu, et miks just pluusi? ^o) Veider.. Aga meid lasti sealt minema ja sooviti head päeva ja kõik saigi korda. Ainult, et pärast oli igas poes selline kahtlustav tunne kõigi turvameeste suhtes.. :D

Aga kino oli super.. Ainult, et ma ei saa aru, miks ronivad mingid tüübid sinna kinno, et terve selle aja oma popkorni toitudega krabistada.. Nagu vaikselt ei oska olla või? Aga film oli lihtsalt super. Ja muidugi kõik tegelaskujud on nii ilusad.. Ja Renesmee oli nagu pisike ingel. (L) Nüüd peaks hakkama raamatut lugema. Raamat on kodus ja eks kui koju jõuan siis loen, ah fakk, õige küll kärbeste jumal või mis iganes asi see ka polnud.. see tuleb ju läbi lugeda.. :D Aga küll jõuab. :)

Õhtul kui koju tulime, siis tegime süüa ja sõime siis.. ma üritasin netti kätte saada, aga asjatult. siis venno läks trenni. jäime Mai'ga kahekesi, mina jäin magama. :D Ja ärkasin 11 ajal, siis tuli Ventz ka koju ja leidsin neti. :D

Aga nüüd piisab, tegime enne Lauriga ka plaane, et mida reedel teha võiks ja suutsime enamvähem paika panna. (Y)

Ciao

Laura.. (L)

No comments:

Post a Comment