10 December, 2011

Io.II.2oll

Hei. Linna ma sain. jeppiiii. :) Nii palju huvitavaid asju juhtus. Sain endale need täistallaga kontsaga saapad millest juba mõnda aega unistanud olen. (L) Vanaema tegi välja. Jõulu- ja sünnakink kokku. :P Ma lihtsalt armastan neid. Ootan juba jõulupidu, et neid kanda saaks. :P Ja midagi head ostsin endale veel, aga need on ka jõulupeo jaoks. :D Täna linnas nägin nii palju tuttavaid. Ostsin jõulukinke ka. :P Mitte midagi eriti erilist ei ostnud. Igatahes kaubamajakas. :D Ostsin vanaemale jõuluks paki kohvi ja siis sellel oli mingi soodukas selle kliendikaardiga. :D Loomulikult minul seda ei ole. :D Ja siis kassapidaja küsis seda minu järel olevalt naiselt. Ta oli nõus seda lahkesti andma. :) Ütlesin aitäh talle ka. ^^ Säästsin 44 senti. :D Siis ennem seda käisin seal poodides ringi ja õpilasfirmade laat oli seal koridori peal. Õpilasfirma ÕUDUKAS pakkus mulle võimalust minna ennustaja juurde. :D Ja ma tegingi seda. :D Ennustaja ennustas mulle kaartide pealt minevikku, olevikku ja tulevikku ning isiksuse kaardi pani ka välja. ütleks selle peale siis nii palju, et ta need ajad, ta ennustas mu mineviku tulevikku. See oli juba ära. kolm kuud tagasi, täpselt need asjad. et minevik = suhe, kõik on äge ja ilus, siis olevik = surmakaart, hea kaart, mis märgib millegi lõppu, kuid mahakukkunud asju parandades enam õiget asja ei saa. saab hoopis teise asja, ja lõpuks tulevik = hakkan ennast süüdistama. Kõik see oli minuga umbes kolme kuu eest. Kuid selle isiksusekaardiga pani ta küll puusse, või olen ma tõesti rahulik, keskendunud, vaikne, omaettehoidev inimene? :D Väga mitte vist. :D
Aga linnast sai jälle nätsu osta.. oujeah.. :D Näts on hea. gumgum. ^^

Ahjaa, mu vanemad ostsid ju uue tolmuimeja ja selle peale hakkasin mina koristama. :D Eksole normaalne. :D Tgein kõik seinad ja laealused, nurgad puhtaks tolmuimejaga. :D uued asjad on ägedad. (Y)

Kuum pirukas on ka vaadatud. Peaks vist magama minema. Pole midagi teha väga,. :D

Ciao. und. :)

Laura.. ♥

No comments:

Post a Comment