31 December, 2012

vähem kui 8 tundi

Uhket ja suurepärast aastavahetust teile ja ma loodan, et kõik lubadused, mis te selleks aastaks eelmisel aastvahetusel andsite on täidetud või saavad siis viimaste tundide ajal täidetud :)
Ma ise pean tunnistama, et ma ei mäleta kas andsin mõne lubaduse ka või ei :D igatahes 2013 aasta lubadused kindlasti tulevad, kirjutan need paberile ja panin raami sisse, mille enda tuppa seinale panen, et asi ikka kindel oleks, siis on koguaeg silma all olemas.

Jõulud olid mul tegelikult kingirohked, eks nüüd ole nii, et vanust on ka juba piisavalt ja siis ei ole mingit niisama pudpadi vaja, lihtsalt asjad, mida on vaja jne. Teksad, saapad, tuduriided, euroalbum, küünelakk, kõrvarõngad, raha, kõrvaklapid, kommi, kaks väikest üliarmast karpi, ühe tõi Evelin mulle Barcelonast :P Hetkeseisuga ei ole mul nendest asjadest pilte, aga nagu tuleb välja, siis selle blogi 2013 aasta esimene lubadus on, et esimeste nädalate jooksul riputan siia üles pildid nendest asjadest ja no Tallinnas peaks selle jaoks aega ka olema, sest jaa, ma lähen lõpuks Tallinnasse :P

Igatahes mingil õhtul käisin väljas isegi, aga see oli jura. Õues oli kõik märg ja minu riided said märjaks ja külm oli ka. Puhas jura. Oleks pidanud ikka sõbra nõu kuulda võtma ja mitte minema, aga no oli kuidas oli. Ülejäänud vaheaja päevad on reaalselt kulunud lihtsalt niisama passimisele, päevadläbi skype, need for speed ja veidi minecraft'i oli ka mingil hetkel. :D

Ja nagu minu puhul vaheaeg ikka, õhtul kaua üleval ja siis magan poole päevani. So typical.

Aga praegu soovin ma teile metsikult ägedat aastavahetust ja ärge siis jamadesse sattuge, mina proovin uuel aastal oma lubadustega hakkama saada ja loodan, et sama teete ka teie! ;)

Laura..♥

2 comments:

  1. Kallikene.
    Head Uut Sulle.
    Loodan, et uusaasta lubaduste hulka läheb ka blogi kirjutamine ja paljude piltide lisamine ;)
    Kuna ma nii kaugel, siis blogi on ainus koht, kus saan silma peal hoida ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww.
      Ma tänan. :)
      Ojaa, blogipidamine on tore, ja 2013 tõotab tulla üsna mitme väga erilise sündmusega minu jaoks, seega tuleb kindlasti pilte ja juttu.
      Üritan Tallinnas olles ka ikka kirjutada ja jõulukinkide special post pidi ka tulema. ;)

      Delete