12 December, 2012

art

Hei. Ehk ma olen maininud, et ma käin Tõstamaal kunstiringis. Tegelikult ma joonistada ei oska, aga viimane töö mis ma seal tegin hakkas mulle küll meeldima
Ma olen seal teinud kolm tööd. Näitan neid siis teile ka (:

Esimene töö:
Pidime joonistama kasehalge, mis olid meile ette pandud. Minu versioon nendest oma vaatevinklist..

Teine töö:
Raamatus oli üks metsik metssiga, aga mina joonistasin temast sea, jänese ja kitse ristsugutise, selline malbeke tuli, (aga mulle meeldib ta silm)

Kolmas töö:
See millega ma ise kõige rohkem rahul olen. Tahtsin alguses kellukest maha joonistada, aga ei saanud hakkama ja nägin rahvariideseelikuid käsitöötoas, tegin nendest sellise pildi:

ja siis joonistasin selle pildi pealt maha:



minu looming oli siis selline sel aastal, võib-olla ma teen järgmise nädala teisipäeval veel mõne töö, aga ma ei oska öelda :)
ps! kui te seda viimast pilti vaatasite, siis soovitaksin uuesti vaadata ja astuge oma ekraanist 5 sammu taha poole :D

Laura..♥

No comments:

Post a Comment