18 December, 2012

öö @noortekas

hellouh
tänane öö ei ole mõeldud magamiseks, meil on vaba maa noortekas, ainult klassijuss on seltsiks. klassiõhtu on enamvähem normaalne :D kohvi ja cocat palju ja õps tegi meil siukse range reegli, et mittemingil juhul ei tohi olla energiajooke. aga noh kedakotib :D

ausõna, ma e i v i i t s i minna kooli, nagunii on öö magamata ja siis on lihtsalt õudne 7 tundi koolis passida, huh. eks paistab mis saab :D

igatahes ma käisin laupäeval Pärnus. sain põhimõtteliselt kõik jõulukingid ka kätte, super, kaks paari teksasid, talvesaapad, tudukad ja vist oli veel midagi, not bad :p
laupäeval oli kaubamajaks Jäärmark ka, õpilasfirmadelaat. järgmisel aastal on loodetavasti wierdö ka kohal.
Mingi päev kui ma aega saan, siis teen postituse puhtalt Weirdö kohta ka, siis saate kõik teada sellest ja likege jne, toetust on alati vaja :P
Jäärmarkil leidsin uusi sõpru :D mingisugune ulmeline kiusamine oli koguaeg, iga nurga pealt pildistati :D

Ja pean ikka rääkima sellest ka, et kui Tootsis päkapikupäeval käisin siis seal oli üks diskor, jäi siis sealt meelde ja ta oli Jäärmarkil ka diskor. Lisas mind siis järgmine päev fatšeebokis sõbraks ja avastasin tema profiilist et ta on sündinud täpselt samal päeval kui mina, rääkisime siis sellel teemal ja tuleb välja selline ulmeline fakt, et me nägime teineteist juba siis kui sündisime ja meie emad said haiglas palatis üsna hästi läbi ja nad olid kõrvuti voodites. Ja nüüd lihstalt niimoodi leidsime teineteist üles :D kreisi

ma ei mäleta enam millest ma rääkida tahtsin, aga no ma praegu siis chillima.

rõõmsaid pühasid nunnud,
Laura..♥

1 comment:

  1. Ma ei kiusanud, need teised poisid tegid seda :D

    ReplyDelete