23 December, 2012

kauneid pühi!

Kuulake seda lugu ja jõulutunne saab teis võitu. Minu jaoks üks parimaid jõululaule üldse ja siiski coca commercial song.
Jõuludel peab alati cocat olema :D

Käisin eile koos papsi ja vanaemaga metsas ja otsisime meile sealt kuuse. Täna ehtisin selle ära ja no ausalt, mina ei mäleta, et oleksin meie majas kuuske põrandal näinud, see on tavaliselt meil koguaeg kirjutuslaua peal olnud, kuna lihtsalt ei ole selleks ruumi olnud, aga täna juhuslikult kui wii-d mängides tugitooli keskele tuba olin lükanud, siis emps avastas kuuse jaoks koha.


Minu unistuste kuusk on ehe, tihe, valgete tulede, punaste ja kuldsete kuulidega, lipsukestega ja isetehtud käbiehetega. Mu ema ütles, et mu kuusk peaks olema nagu ameerika oma siis. Aga siiski, I'm still estonian, and I love to be estonian! Ning mulle meeldib meie selle aasta kuusk ka väga! Parim! :)

Kõige-kõigemaid jõule! ^^


Püüdsin Sulla ka päeval lõpuks pildile!


Ahjaa, kui meil noortekas klassiõhtu oli, siis noorteka kuusk koos meie kingitustega nägi täpselt nii kena välja


Mina sain selle punase kandilise paki, millel pruunikaskuldne lips peal on! See nägi välja nagu the most casual and prettiest wrapped up gift
Minu luuletus selle paki kätte saamiseks kõlas ka juba mitmendat aastat samamoodi

tuli talv ja tulid tuisud
jänes ostis uued uisud
sõitis päeva, sõitis kaks
vaatas peeglist ikka paks

Ei ole tõesti happy ending story, aga uue aasta lubadus, et õpin uue ja ägeda jõululuuletuse!

Ja ma tõesti soovin teile kõige kaunemaid, ilusamaid ja vahvamaid jõule ja loodan, et kõik teie soovid saavad tõeks! :)

Laura..♥

No comments:

Post a Comment