10 December, 2012

Smile, nice pic.

Heia, ma olen totaalses meeltesegaduses, mida kirjutada, sest nii pikk paus on sisse tulnud. Tegin täna mingit totakat testi, mille keegi facebookis mulle saatis, seal tuli selline lause, et minu elu on lõpmatu, niiet palju õnne nendele, kes minust lahti tahavad saada, see on impossible. :D

Minu nädalavahetus ei näinud mulle ette mingitki magamist, sest see kui palju ma magada sain, see on täiesti nullilähedane sellele kaua ma muidu nädalavahetustel magan. Igatahes reedel oli lebo, passisin kodus, pakkisin entrumi jaoks asju ja ma pidin vara magama minema, aga ma kahtlen selles, et see pool 2 just väga vara oleks. Kuid no laupäeva hommikul võtsin oma kaks suurt kotti ja madratsi ja läksin autokooli, sain seal vähem olla kui tavaliselt ja siis tuli entrumibuss, super. Sellejaoks mul neid kõiki asju vaja oligi. 


Entrumil oli vinge, uued sõbrad ja ma ei kahetse hetkekski, et ma sellesse programmi ennast kirja panin, pealekauba selline vinge inimene nagu Katrin Ainson oli entrumikülaline ja siis ma nii lootsin pärastpoole, et ehk ta on seekord meie mentor, kuna meie mentor oli haige ja nii juhtuski. Suurepärane! Otsisin ta pühapäeval facebookis ka üles ja sain palju häid sõnu temalt oma ehteäri jaoks ning mul on igatahes palju motivatsiooni seda edasi ajada. Muidugi on minu uued sõbrad, kes mind oma tiimi lahkelt vastu võtsid ka suurepärased ja seal juhatan ma oma eheteoskonda, väga uhke igatahes. Kui meie epood valmis saab, siis annan teada, niiet olge valmis. Sealt saab hakata istma igasuguseid vingeid. Isetehtud riideid ja ehteid ja me siiski yritame seda teha noortele taskukohase hinnaga. :-) 

Ma panin ennast kirja tantsu show-case'i, aga alguses ei viitsinud ennast sinna kohale vedada, palju mõnusam oli hotellidiivanite peal lebotada :D Pärast sai show-case'ist disko ja siis tehti videole ka seal filmimine lisaks muule. :) see slow-motion kaamera on lihtsalt v õ i m a s

Käisin sel nädalal lõpuks ka koos Teelega käsitööringis ja ma tegin endale päkapikumütsi ning pisikese päkapiku.



Mu isa jõudis laupäeval Taanist tagasi ja tõi mulle midagi pisikest ja säravat ning natuke suuremat ja lõhnavat.


Ma ei ole näidanud ka neid asju, mis Mai mulle Jaapanist tõi, siin nad on:

Avastasin ka seda, et ma ei ole näidanud pilti sellest, kuidas ma tuba koristasin:

Ja lõpetuseks pilte entrumist, pildid by Mairo:





Päikest teile ja järgmise korrani.. ehk kirjutate kommentaaridesse või annate teada, et millest ma teile kirjutada võiksin. ;)

Laura..♥

1 comment:

  1. Kirjuta just sellest, millest sa antud hetkel kirjutada soovid, just nii tulevad parimad lood.

    ReplyDelete