09 August, 2012

see on mingi pehmode värk

sõna pehmo tuli laupäeva õhtust kui käisin merelaius tartust ühe korporatsiooni suvepäevadel. väga äge oli. elav muusika ansamblilt bad orange. tõeliselt vinge oli ja inimesed olid ka toredad. ja teelega sai ka töö juures ikka üsna korralikult nalja. ja kummitused aina rohkem ja rohkem tahavad et neid märgataks, ja kui need siiski ei olnud kummitused siis tõesti no suur tänu neile, kes tekitasid sellise tunde.
kuid eile olin ka koos teelega koos tööl ja siis oli taaskordsrlt üks kena tööpäev. mõisa ümber on tallinna kunstikooli laager ka ja eile otsustasid nad kambakesi purskkaevu minna. mina, teele, arti ja danek vaatasime neid ikka üsna veidrate pilkudega ning arti ja danek lükkasid neid sisse ka. ka minul ei jäänud palju puudu, aga õnneks nad ikka mõistsid et ma olen tööl ja nii ei saa. :D
esmaspäeval käisin pärnus ja sama päeva õhtul koos mai, venno ja vanaemaga mõisas etendust ka vaatamas. mulle meeldis. saal oli üsna rahvast täis, kuid kõige kõrgemast reast polnud üldse paha vaadata, seal oli ruumi ka vähemalt. :D
nüüd homme ehk reedel, lähme koos venno ja maiga valgeranda seiklusparki. loodan, et ilm on sobiv. d:
ja laupäeval on juba vallapäevad, hommikul on laat, kuid mul ei ole mitte ühtegi ehet veel valmis tehtud. seega  hakkab täna õhtul kibekiire ehete vorpimine ja homme õhtul küpsetan laada jaoks vahvleid. (:
kuid päikest teile :)

Laura..♥

No comments:

Post a Comment