21 August, 2012

tallinn

l õ p u k s ometi olen ma tallinnas. pühapäeval oli mul viimane sellesuve tööpäev ning eile tulin bussiga vanatädi juurde. vanemad tõid mu pärnusse ja sealt edasi bussiga tlna. kui bussilt maha tulin vana-pääskülas, siis alustuseks hakkasin ma meelde tuletama, milline oli otsetee bussikast vanatädi maja juurde. sinna ma siiski jõudsin ning pärast vaatasin üle ka pool aastat vana uue comarketi laagris. :D päris uhke. õhtu möödus teleka seltsis. hommikul tulin sealt ära mustamäele ja tänane päev on kriitiliselt öeldes üsna kasutult möödunud, aga vähemalt nagu üks õige vaheaeg, mitte tööl olles. (: käisin ttü's mailt võtmeid küsimas, ja siis tõin oma asjad "koju". mul oli oma asjadele lisaks ka kolmas suur spordikott, mille sees oli wii. ;p võtsin selle vanatädi juurest kaasa. tommi oma, aga ta on ise nagunii austraalias, seega suurt vahet ei ole kus see on. :D täna mängisime seda maiga veidi, aga siis üks pult läks katki ja see takistas kogu mängu, aga õnneks ma suutsin midagi välja nuputada ja nüüd saab vähemalt ühe puldigagi mängida. :p super mario kartrace on äge. :D nüüd ei hakka enam kodus ka igav vähemalt. ^^ käisin täna veidi jooksmas ka ja jooksin siin lähiümbruses täiesti suvalistes kohtades, (vahepeal ei teadnudki täpselt kus ma olen) ning siis käisin poest läbi, et maile sünnipäeva puhul küpsisetort teha. omnomnom. homseks on ka plaanid tehtud. v a b a õ h u m u u s e u m 'isse koos lauriga. tõotab tulla tegus päev, sest et pärast tahaks linna pisikesele shopingule ka minna ja õhtul lähme koos venno ja mai'ga palgasõdurid kahte vaatama. :D

päikest!

Laura..(L)

No comments:

Post a Comment