22 August, 2012

22082012

hommikul tuli Lauri küpsisetorti sööma, edasi liikusime vabaõhumuuseumisse, (seal oli vinge, ärgerääkige midagi, et muuseumid on nõmedad ja nii edasi, aga Aimars oleks võinud ka olla, ta oleks osanud jumpsägedalt midagi juurde rääkida) me vist suutsime igalpool ära käia. peale seda oli kõht üsna tühjaks läinud ja Lauri luges mulle ette pika rivi kohti kuhu ja mida võiks sööma minna. Ja suundusime sellesse kohta, mille ta kõige esimesena nimetas - sushirestoran. Ma sõin elus esimest korda sushit ja see maitses hästi. omnomnom. söömise käigus tuli ka kiire otsus minna kinno. käisime Ted'i vaatamas. Film oli hea! ;) Peale seda viskas Lauri mu koju ära ja olin isegi peale seda tsipake aega kodus. Kuid pärast juba liikusin koos Maiga pisikesele shopingutuurile, mille käigus me kumbki eriti midagi ei soetanud. Ja siis uuesti kinno. :D Käisin koos Venno ja Mai'ga Palgasõdurid 2 vaatamas. :D Kaks korda päevas first time in my life situatsiooni. :D Sest nimelt ma ei olnud kunagi ennem ühtegi sellise olekuga filmi algusest lõpuni vaadanud, veelvähem siis seda kinos vaatamas käinud. :D Aga film iseenesest oli päris hea. :D
Homse päeva kohta ei oska midagi ütelda, eks näha ole..

Päikest! (#)
Laura..(L)

No comments:

Post a Comment