30 July, 2012

once without emoticons and big letters

pühapäev oli üks mõnus suvine päev. ainult, et parmud käisid tõega pinda ja nad tegid haiget. ma jäin vanaema juurde ööseks, sest et ta läks tlna ja ma kasutasin vabadust tema korteris ära. jäin kaheks ööks sinna, aga pühapäeval hakati mulle pinda käima, et ma ujuma tuleksin, ja et siis niiöelda kahekesi. aga tegelikult tegi tünga. lol. ma alguses ei olnud nõus üldse ujuma minema, aga kui järve äärde jõudsime, siis kaile oli ka seal ja ta rääkis mu ära. siis olime kolm tundi järve ääres. päris fun oli. mulle meeldis. sain eelmisel nädalal päikest ka. ei olegi enam nii valge kui ennem, lihtsalt nüüd on randid. trolol. kailega ujusime järves palju ja käisime kaks korda tornis. kuivasime seal ja nautisime ilma. kui teisel korral tagasi poiste juurde läksime, siis oli tunne, et midagi on toimumas, keegi nendest kisas ka veel, et tulevad ja kui nende juurde jõudsime, siis ma nägin, et artil oli minu pluus seljas ja siis edasi uurides, mõistsime, et rait oli selga tõmmanud kaile pluusi ja minu lühkarid ning danek ärandas kaile lühikesed teksad. pätikari. kris vaatas pealt. lol. aga tegelikult oli päris naljakas neid vaadata, nad nägid ikka üpris lillad välja niimoodi. see oli mu esimene kord nende poistega ujumas käia ja ikka toimus ka midagi, niisama ei olnud midagi. heh. pärast tulime kailega rätikud ümber ujukate väel järve äärest ära, kuna kaile ei tahtnud läbi alevi minna, siis jalutasime kooliaia juurest mööda kruusateed vanadekodu juurde ja sealt siis tuppa, suure ringiga kokkuvõttes. aga õhtul käisin korra rattaga kodus ära ja pärast hiljem läksime kareni ja triinuga välja. käisin korraks raili juures ka, sest et ta tahtis minult kõrvarõngaid osta. võttis kolm paari. ja seega olen ma pooleteise nädalaga üheksateist paari inglikõrvakaid maha müünud. vähemalt on mul nüüd raha olemas mille eest vallapäevadeks ehteid vorpida. kena. ja siis läksime istusime vallamaja ette trepile. rait, kris ja kaarel olid ka. nautisime seda ilma. metsikud pilved, vingete hoogudega tuul ja äike. karen ja triin jäid minu poole ööseks. hommikul läksime kareniga tööle. olen see nädal suht palju tööl. loodan, et reedel on ilus ilm vähemalt. aga ma ei ole jätkuvalt veel jooksma jõudnud. kehv.
vahepeal olen kahtlaseid unenägusid näinud. korra nägin, et olen rase. lugesin nüüd, et see pidavat head tervist ja kõike head tähendama. päris uhke. aga nägin, et käisin mikul sõjaväes külas, sõdur pidi halbu asju tähendama, see küll ilus pole.
täna sain oma augustikuu plaanide kohta rohkem teada. venno helistas mulle, küsisin siis temalt, kas talle sobiks kui augustis talle külla tuleksin tlna ja tal ei olnud selle vastu midagi. kahekümne esimesel seega tallinnasse. lõpuks. nomnom. ja nüüd õhtul andis liisu mulle teada, et tuleb eestimaale. koos pisikeste pudinatega. näen ka robyt ja uut silmarõõmu sid'i. nunnu.
rohkem ei meenugi praegu, mida võiks kirjutada.. tegelikult see on vist mainimata siin veel, et käisime kareni ja triinuga tivolis. minu jaoks oli first time in my life, aga päris vinge oli, mis sest et järgmise päeva haige olin. kuid booster oli megavinge.

laura..♥

No comments:

Post a Comment