27 August, 2012

t a l l i n n

terekest lugejad, niipalju kui mul ka neid on.. mõnikord ma mõtlen, et kes üldse seda värgendust loevad, tahaks teada, seega võite endast julgelt mulle märku anda. aga ega ma ei kirjutagi seda ainult selle jaoks, et teised saaksid lugeda, mis ma oma elus teen, vaid päris põnev on ise ka lugeda mitme kuu taguseid tegemisi. päris naljakas hakkab lugedes. ;D
aga pühapäeval tulin ma uuesti tallinnasse.. d: kenakena. eile ei teinud ma tlnas midagi, passisin niisama kodus, vaatasin telekat ja lahendasin sudokusid. täna käisin koos kareniga shoppamas, ostsime ühtemoodi pluusid ja sõrmused ja ma ostsin endale sinise bleiseri. lõpuks leidsin selle, mida nii kaua otsinud olen. pärast läks karen koos stennuga jääaega vaatama ja mina tulin koju. peale seda õhtul käisin koos vennoga rocca al mares ka. ning pärast istusin niisama üksi kodus, sest venno oli jooksmas ja mai sõbrannaga shoppamas.
homne päevakava näeb ette lennusadama külastamist. tõotab tulla tore päev ja ehk tuleb mõni huvitav tegevus veel juurde. ja ma juba ootan, millal zeniti kätte saan. :)
ja täna õhtul vaatasin eesti-islandi korvpallimängu ka. eestlased olid tublid ja võitsid. jumpslahe. :)
aga päikest teile.. sest minu tänasesse päevakavva seda eriti palju ei mahtunud ja teel kristiinest veidi kaugemal asuvasse trollipeatusesse võttis täpselt nii palju aega, et ma saaksin läbimärjaks.. :D

Laura..(L)

No comments:

Post a Comment