13 August, 2012

palju õnne emps

heiaa
vahepeal on nii mõndagi juhtunud, alustame kolmapäevast kui ma ei eksi, siis ma olin tööl ja danek ja arti tulid ka jälle mõisa igavlema. padukat hakkas sadama ja tallinna kunstikooli laager oli parasjagu mõisa juures laagerdamas. kuna osad neist otsustasid, et vihmas oleks tore tantsida, siis ei öelnud nad ära ka purskaevust. mõned neist kukkusid purskaevu ka arti ja daneki abiga. ka mina olin üsna lähedal purskaevule paaril korral, aga õnneks danek pani mind ikka viimael hetkel maha ja sai aru, et ma olen siiski tööl. me vaatasime ukse pealt neljakesi (mina, teele, arti ja danek) kui totud võivad ikka mõned inimesed olla. üsna naljakas oli tegelikult. järgmine päev käisid arti ja danek jälle seal igavlemas ja siis veetsin ma juba osa oma igavast tööajast koos kunstikooli kolme tüdrukuga, kellega tuttavaks sain. nende nimed on birgit, talvi ja reeli. birgit ja reeli näevad ikka kõvasti vanemad välja kui nad tegelikult on. :D
reedel käisin koos venno, mai ja vanaemaga pärnus ja seikluspargis. ja samal õhtul tähistasime kodus empsi sünnpäeva ette, kartulisalati, veini ja koogiga.. omnomnom. umbes veerand 1 ajal öösel hakkasin ma vahvleid laada jaoks küpsetama ja enne kella 4 sain vist magama. ärkasin hommikul kell 7. ;D siis hakkasin laada jaoks veel viimaseid asju kokku panema. laadal läks mul enamvähem hästi. (:
laupäeva päeval käisin kirikus kontserdil. tanja mihhailova ja mikk saar esinesid seal. mulle väga meeldis. d:
õhtul oli laulukal pidu, enne pidu helistas mulle andu, et ega ma ei taha koos nendega peole tulla. ja nagu ma aru sain pidi mulle lauri, andu ja aivo järgi tulema. ma kuulsin, et nad tulevad ja kui köögiaknast siis vaatasin, et kas nemad, siis sain väikesed naerukrambid kui nägin mis auto mulle järgi tuli. :D nagu pärast teada sain, siis lauri oli selle tumekollase ziguli oma vanaemalt võtnud. :D ei noh, see siksa oli päris vinge. :D ainult, et need turvavööd selles autos olid küll täiesti useless. pidu oli vinge, ainult, et jube külm hakkas lõpus. olin koos kareni ja agnesega vahepeal, kuid üsna suure osa ajast olin koos lauri, andu, aivo ja tilgaga. :)
ja nüüd naudin ma oma vabu päevi, kuigi täna käisin 4 ja veidi peale tundi tööl. asendasin siirit. aga homme või noh kella järgi täna on mu empsi sünnipäev. päeval aitan tal sünnipäevaks valmistuda ja õhtul külalised. :) muud inimesed on täitsa toredad, aga põngerjad tuleb välja kannatada ja vaadata, et nad minu toast eemale hoiaksid. :D trolol
juba nädala aja pärast saab tallinnasse. wii. :P
aga päikest teile! (#)

Laura..♥

No comments:

Post a Comment