21 July, 2012

lihtsalt


Jaa. ma tean, et elu läheb edasi ja nii mul ka on. ma olen tüdruk, kes näeb välja nii nagu kõik oleks korras, aga tegelikult olen ma seest katki. kõik on minuga ka välispidiselt korras senini kuni ma teda näen.. -.- sest et siis ei suuda ma uskuda, et nii ongi päriselt. ma igatsen meie telefonikõnesid, sõnumeid ja pikki msni-vestlusi ja kõige rohkem igatsen ma meie koosolemist. ma tahan tagasi vanu aegu. eriti tahaks talve kui kõik said kõigiga nii hästi läbi ja kui me käisime neljakesi väljas.. :/

nüüd olen ma juba 4 päeva järjest tööl olnud ja nüüd päeval samamoodi tööl, kogu päeva ja õhtu. seega ei käi ma enam eriti väljas ja ma ei tea millal lähen ka. ma tahaks siit üldse ära.. tahaks lihtsalt võõrast kohta ja võõraid inimesi, et saaks kuskil veidi uut lehte alustada, kuid samas siiski pärast natukest aega siia tagasi tulla.

töö juures liiguvad ka imelikud inimesed. ja ma pean silmas just meessoost inimesi. eile tegin suurele penskarite grupile tuuri ja mõned mehed koguaeg lihtsalt rääkisid. ja siis sai ka minul neist isu täis ja ma vahepeal lihtsalt peatasin oma jutu ja ei jätkanud ennem nende vaikimist. ja kui neljapäeval mõisapäev oli ja ma ühele vanapaarile tuuri tegin, siis see mees ei kuulnud vist hästi ja lähenes mulle koguaeg.. :S jälk. ma ei kannata kui sellised, kes mulle ei meeldi peale tulevad. ja täna olin ma teisel korrusel tööl etenduse ajal ja all trepi juures oodates hakkas üks vanem mees minult küsimusi küsima, liiga palju. mis kurat see tema asi on, kas mina elan siin ja kust minu vanemad pärit on ja kus keegi koolis on käinud või kuhu kooli või elama läheb??? omfg.
aga tõeliselt naermaajavalt veider tunne on see kui keegi sind lihtsalt iga nurga pealt passib ja jälgib ning sa selle tunde vastutegemiseks sellele inimesele lihtsalt otsa vaatad ja naerad. :D ta oli võõras. ;D

ma siiralt loodan et ilmad on nüüd koguaeg ilusad, et saaks jooksma minna kui mul vabad päevad on ning päikese vastu poleks ka midagi. tallinna järgi on suur isu. d:

Laura..

No comments:

Post a Comment