04 July, 2012

You were born unique, so don't die a copy!




                                                                                                             ☺
Dear whoever is reading this,
You're so beautiful and someone out there
is crazy about you. So smile,
because life is too short to be unhappy.

Sellised nunnud laused panevad mind alati naeratama. (: Vahepeal olen igasuguste asjadega hakkama saanud, see viimane nädalavahetus oli küll ikka üsna emosiooniderohke. Alustus matustega ja järgmine päev pulmad. Matused olid küll väga masendavad, aga ma nägin oma pisikesi lemmiksugulasi - Agnest ja Rasmust. Nemad panid mu kohe naertama. Siis kui pärastpoole söömine oli, siis oli nendega lihtsalt nii vapustav koos olla. Nad suutsid mu naerma panna. :) Ma juba ootan millal nendele Audruranda külla saan minna, sest nad on nüüd kolm nädalat Eestis. d: Agnes muutus ka nii kurvaks kui hakkasin laupäeval ära minema. Nad hoidsid minust nii kõvasti kinni Rasmusega ja ei tahtnud mind üldse enam ära lasta. (: Nagu ma ise siis oleks tahtnud ära minna. :D 
Pärast käisin vanematega kaubamajakas, valisin Agnesele ja Rasmusele mõlemale midagi kingituseks. Ja muidugi ka kalevi šokolaadinööpe ostsin neile ka, nad armastavad neid. :D
Pühapäeval käisin pulmas tööl. Alustasin tööpäeva päeval kell 1 ja lõpetasin öösel kell veerand 4. :D Not bad!
Eile olin ka tööl ja täna ka. Aga kui kõik läheb plaanipäraselt, siis tõotab äge õhtu ja öö tulla.:D Sest et kui Agnes ja Karen juba kord minu juurde on tulnud, siis on meil ikka piisavalt lõbus. :D
Aga ma olen saanud endale uusi sõpru juurde.:D Pulmas oli üks vana tuttav, eelmisest kevadest kui matemaatikavõistlusel käisime Kohtla-Järvel, siis me muidugi ei suhelnud üldse, sest siis käis meie ja tema kooli vahel üks korralik bitchimine. :D Aga siiski lisasime teineteist facebookis sõbraks ja niipalju siis oleme teineteise tegevustel silma peal hoidnud. :D Tuli välja, et me pulmas tundsime teineteist ära. Aga kumbki ei julgenud rääkima hakata, kartes et teine ei tunne teda ära. :D 
Sain lähemalt tuttavaks ka "suhkruprintsessiga". Tema blogi nimi on selline. d: 
Päikest teile ja ma siiralt loodan, et ilmad lähevad paljupaljupalju ilusamaks. ;)

Laura..♥


No comments:

Post a Comment