02 April, 2012

sorry, i'm late!

Tänane hommik ja üleüldse tänane päev oli kuidagi veider. Agnes mainis seda ka mulle koolis. Mina magasin hommikul veidi sisse, siis ei jõudnud õigeks ajaks valmis ja lõpuks jäin veel kooli ka hiljaks. Nu juhtub. Õnneks oli inka esimene ja mingit märkust ma ei saanud. (:
Aga lumi oli maas... ebamaine.. ja see ilm ei ole kaine.. :D Mul täna mingi luuletuse teema. Kirjanduses kirjutasin luuletust, siis Teelega tegime peale trenni luuletuse. Peaks siia ka kirjutama selle üles. Ärge siis pange tähele mind, et selline ma olen.

Vetsus paber sai just otsa
nüüd ma tõmban ennast oksa
Peltas otsa sai tegelt ka paber
ja olukord on üsna nigel.

Ma tean, et kõik ei läinud riimi ja nii edasi. Aga vahet pole. Asja mõte on selles, et me saime palju naerda. ;D
Mingi päev teen pildiposti ka. (;

Laura..♥

No comments:

Post a Comment