12 April, 2012

päike

Hellou.. tuju on nii hea. :) Aga räägin siis eilsest ja tänasest.
Eile oli mul koolis 4 tundi, siis läksin Pärnusse Varia mälumängule, saime vist 4nda koha, võistkondi oli üsna mitu.    Peale seda läksin Liina juurde, maniküüri, sain uue püsilaki peale, homme äkki tirin digikast pildid ka arvutisse, siis näete pilti ka. Aga kenad, sinised on. d: Peale seda jalutasin linna peal veidi ringi, tulin viimase bussiga Tõstamaale, chillisime Agnese juures, vaatasime filmi ja niisama jutustasime. Kevin ja Gert kutsusid välja, siis passisimegi kolmekesi väljas niisama.. vähemalt sai naerda.. :D Ja nagu alati jäin õhtul msnis magama, teloga ju olin. Hommikul magasin sisse. Täna Kevin ütleski selle peale, et mismõttes - kõigepealt jääd õhtul msnis magama ja siis magad veel hommikul sisse ka.:D Osavus, mis teha. Aga ärkasin kell pool 8, või noh, vanaema äratas. Ma tegin oma liigutusi ahvikiirusel nagu mu vanaema mulle ütles. :D 15-20 minutit ja ma olin uksest väljas, hakkaisn kooli poole minema ja nägin et ohhoo, Teele. Läksin koos temaga kooli. Nii mõnus on hommikul jalutada kooli, ma ei mõista neid tõssikaid, kes elavad Tõssis ja selliste ilmadega autoga koolis käivad.. puhas raiskamine. Peale kooli chillisime Teele ja Kareniga niisama, käisime laulukal kiikumas. Käsitööringis hakkasime Kareniga endale mõlemile seelikut tegema, ühesugused tulevad. Lillelised.. awwi.. Või noh, ma ei jõudnud selle seelikuni täna tegelikult, sest lõpetan alles oma pluusi. Loodan, et jõuan järgmine nädal pluusi valmis, siis saab hakata seelikut tegema. Ja küll me kunagi nendes kooli ka jõuame kui nad tulevad ilusad, ma loodan et ikka tulevad.. :)
Peale käsitööd läksime Kareniga välja, istusime koos teistega mäkis. Nii mõnus ilm oli. poole 9 ajal läksin Elmari juurde, sest vanemad olid ka juba seal. Järsku meenus, et ohjah, lubasin ju et täna lähen jooksma. Ja siis helistasingi Teelele, et lähme jooksma, aga tema ei saanud. Siis mõtlesin, et äkki Karen tuleb.. ja tuligi.. (Y) Karen alustas jooksu ilusalt.. ;D Ning jooksimegi üle 6 km ära. Nii mõnus oli, täna ei väsitanud kuidagi üldse nii palju kui muidu. Mõnus oli, aga pime ka. :D Poe ees istus mingi seltskond, jooksime sealt mööda ja üldse ei kommenteeritud ega midagi, meie lihtsalt naersime.:D Teisel ringil meil muusika mängis, parasjagu tuli drive by laul kui sealt mööda läksime, just Kareniga mõtlesimegi, et nüüd oleme arenenud, et musa ka kaasa tulnud jooksuga, siis tuligi kommentaar, et hea laul muidu.. :D Jälle naersime mõnda aega. Nüüd on homme mida meenutada. Ja challenge accepted et järgmine nädal jälle! :D

Ainult 1 koolipäev veel ja juba laupäeval on TTA pidu. (Y)

Ahjaa, btw, sain eile oma ID-kaardi ka kätte.:D Suht veider pilt on sellel. :D

Tsauki!! Musikalli.. :* :D

Laura..♥

No comments:

Post a Comment