03 April, 2012

call me maybe

Täna hommikul sadas jälle ja ma olin täiesti paanikas, et mismõttes, kuidas me saame õuetundi kekas teha kui selline ilm on. Aga õnneks selleks ajaks kui meie tund oli, siis tuli päike välja ja lund ei sadanud enam. Kõndisime koos Agnesega energiakõndi. Saime hinde ka. 5! Väga hea!
Peale tunde oli bändikas. Suht normaalne oli. Peale seda läksin vanaema juurde, taaskordselt vanaema ehmatas mind, ma just panin esikus sirgendajat seina kui vanaema uksest sisse astus, ma ehmatasin "veidi" ära. Siis läksin koos Kevini ja Gerdiga välja. Chillisime niisama ringi. Ja täna politsei patrullis ka liiga palju ringi alevi vahel. Tulin koju enne 6, tegin teed. :P Nom-nom. Ja õppisin nii varakult osad oma asjad ära. Wow. Aga selle õppimise koha pealt nii palju, et sain 2. :D Geograafia kontrolltöö, ilus, kas pole? (: Eks tuleb järgi teha, 3 peale. :D Rohkem ma küll ei suuda, mingid geograafilised objektid ja loodusvööndid, kes neid suudab endale meelde jätta kõiki. :D Eks homme tunnis näha ole, mis meeleoluga Lind mulle töö kätte annab.
Teen kohe järgi pildiposti ka. ;)

Laura..♥

No comments:

Post a Comment