10 April, 2012

for my entertainment you tell a whimsical lie

Pealkirjast need sõnad on ühest hästi heast laulust, mis Kris saatis mulle. d:
Nädalavahetus oli vinge. Ma sain palju naerda, ühe õhtu kaua arvutis olla, teise õhtu alevis olla, kaua väljas. :D Vinge oli, aga siin ma täpsemalt sellest õhtust rääkima ei hakka, kes teab kes seda lugeda ju võib. ;D Aga täna sain lõpuks oma lõhna kätte, wuhuu! :P I love that! ♥
Aga täna olin tubli. Käisin see aasta esimest korda jooksmas. Kekatundide väliselt.:D Aga ootan homset. :P Homme koolis 4 tundi mul, siis Pärnusse Varia mälumängule, edasi id-kaardile järgi, siis Liina juurde maniküüri, äkki jõuab peale seda veel kuhugi poodi ka ning viimase bussiga Tõstamaale, jään ööseks Tõssi ning Agnese juurde chillima, loodetavasti välja ka.. ;)
Proov oli ka täna. Ning nii ilus ja mõnus ilm oli ka. Kekatunnis orienteerusime.
Eile oli Noortevolikogu video võtted. Päris äge oli ja täna vahetunnis direktor näitas meile videot, täitsa uhke, aga sinna tulevad nüüd muutused sisse, sest et Aivo hakkab sellega tegelema, eks see näha ole mis välja tuleb. Neljapäeval peame koolis tutvustama ka huvilistele seda kõike värki. Ja videot näidatakse ka seina peale, oh õudust! :D
Igatahes ma loodan, et meil läheb homme Varial hästi. :) Soovi edu meile! ;D
Aga laupäevast oli minule ja Karenile nii palju jututeemat, eile vahetundide ajal ja peale võrgutrenni jne. Oli asju, mida meenutada.
Nüüd ootan väga-väga-väga laupäeva, siis TTA pidu. :P Lõppude lõpuks jõuab see laupäev ka! Äge!
Lisan mõned pildid ka. ;)
Danek ütles, et ma olen sellel pildil nagu mingi gangsta.. :D Aga mulle lihtsalt meeldib see pilt.. :D

Can you?

I want summer!! ♥

I hope that all my dreams come true! (:

(:

Koguaeg mõtlen, et peaks proovima seda pilti oma versioonis teha, aga unub.. :D

Tuttav tunne, või mis? :D


tsauki.. ;* olge musid edasi. ;D

Laura..♥

No comments:

Post a Comment