01 April, 2012

Catch me if you can! ;D

Nädalavahetus oli vinge. Reedel käisime Agnesega ratastega sõitmas peale tunde. Ja ma tulin viisega koju. W.O.W. See nädal tulin kahel päeval juba bussiga koju, saavutus missugune.;D Vanemad käisid reedel linnas, ema tõi kangast ka, et saaksin käsitööringis oma pluusi õmblema hakata. Kas see on minu jaoks üllatus, et vabatahtlikult midagi õmblen. Helmehaldja paki sain ka neljapäeval kätte. Mõned ripatsid, käekett ja käsitöötunni jaoks kotirauad ka. Aga reedel passisin kodus pärast niisama. Venno ja Mai tulid ka meile, Mai ema ka. Karen kutsus Tõssi ka, aga poleks minust väga viisakas olnud lihtsalt kodust ära minna kui külalised on ja lisaks sellele tulid laupäeva hommikul mingi 8se bussiga Evelin ja Erika, ja siis pidin nagunii kodus olema. Aga lõuna ajal läksid kõik külalised ära ja kell 2 oli kultuurimajas sünnipäev, üks vanaproua vanaema trepikojast. Sünnipäev oli kultas, mina olin seal lapsehoidja pmst.:D Aga ohjah, Einola Linda istus minu kõrval. Mu vanemad istusid teises laua otsas. Aga need lapsed olid armsad. :) Nagunii midagi teha polnud. Vanainimeste sünnipäev.
Aga jäin alevisse peale sünnipäeva, passisin kella 7ni vanaema juures. Siis läksin Agnesele vastu ja edasi Gerdi juurde filmiõhtule. Film oli enamvähem. Aga mingi hull õudukas see ka väga polnud. Me tahame Agnesega ikka seda Women In Black'i näha. Peale filmi läksime välja. Saatsime Keviniga Agnese koju ja peale seda läksime Matu juurde. Seal oli veidi rahvast. Ma pidin kell pool 12 toas olema, aga kindlasti olin ju.:D Emps helistas mulle kaks minutit peale südaööd, küsis kus ma olen, valetasin talle.:D Ütlesin, et Gerdi juures, et kuulame muusikat ja oleme niisama. Kui oleksin öelnud, et kuskil Matu juures, oleks kohe öeldud, et koju tuleksin. Aga emps mingi ütles, et isa tuleb kohe järgi, ma mingi vastasin, et eieie, ma kohe lähen koju, et paps ikka järgi ei tuleks. :D Siis ema ütles: aprill!! Mul oli nagu mv? kaks minutit esimest aprilli ja kohe peab ikka nalja tegema. :D Aga mingi veerand 1 tulime Matu juurest Gerdi ja Keviniga ära. Passisime mu vanaema maja ees umbes tund aega. Käisin korra Teele juures ka ja selle ajaga Gert ja Kevin passisid kuskil Teele maja taga vist. Igatahes ma ei saanud aru kus nad on ja liikusin vanaema maja ette. :D Siis nad tulid ka sinna. Aga mul mingeid ettekujutusi sellest filmist isegi polnudki. (Y) Täna tulin poole 11ga koju. Nüüd passin netis, tegelt peaks vene keele sõnu õppima. Aga avastasin, et mul mingi Katy Perry muusikaga plaat. Nüüd kuulangi Katy Perry't. ;D Ning täna öösel kui msnis jälle teloga olin, siis jäin juba kolmandat õhtut järjest messengeris magama. :D

Laura..♥

No comments:

Post a Comment