12 February, 2012

You know who's beautiful? Read the first word! (:

heihei'

Eile käisin diskol.:D nalja sai seal. :D Aga tantsida sai ka. (Y)
Jäin vanaema juurde ööseks, öösel kella 5 ajal jõudsin tuppa, jälle.:D Aga kui läksime Krissi ja Triinuga Gerti peole kutsuma, siis pärast väljas Gert ja Kevin arvasid, et ma olen täis.:D Täitsa segased peast,;D
Hommikul olin ma vanaemaga rääkinud.. :O EI mäleta. :D
Aga täna magasin kella 1ni, siis vaatasin veidi aega telekat kui Karen helistas ja välja kutsus:D Siis mingi tunni aja jooksul ajasin ennast välja toast, käisime jää peal.:D Me õnneks ei kukkunud sisse, aga ega see jää ka just väga paks ei olnud:D
Kodus käisin saunas ära, ja siis jäin oma toas magama, nii pooleks tunniks.:D jälle. :D
Aga nüüd ma pean minema vene keelt ja geod õppima.. :/
Õnneks reedel sai suuremad asjad kaelast ära, bio kt ja arvuti ettekanne. :D See käis küll lebolt.
Kuid homme on suusatamine.. -.- suht õudne.

ciao..

Laura..♥

No comments:

Post a Comment