25 February, 2012

Sünnipäev oli.:D

23s algas jubeda peavaluga.. :S isa tuli üles ajama ning ulatas mulle kollasesse kinkepaberisse pakitud kingituse.:P Avasin seda unisena ning leidsin sellest telefoni, alguses oli väike pettumus kui aus olla, sest minu mõtted telefoni osas olid teised, aga nüüd on see mulle päris meeldima hakanud, ainus asi - androidmarket on vaja veel tööle saada, miskipärast ei tööta praegu. :S Aga kui muidu ei saa, siis lähen esindusse. Loodan, et seal vähemalt pannakse tööle. :D Aga nii veider mõelda kuidas need kaks sõna: palju õnne! mind nii palju tervemaks teevad. :D Hommikul oli nii kehv olla, aga kui telefoniga fb'sse läksin ja lugesin neid paarikümmet õnnesoovi, siis läks enesetunne kohe palju paremaks ja koos sellega tuju ka, sest ikka suht paanika oli kui hakkasin mõtlema, et apii, ma oeln haige, aga mul on sünnipäeva vaja tähistada koolis, merelaius ja õhtul tahaks peole ka veel minna. Aga õnneks tableti mõju all olles oli isegi olemine talutav. Ma loodan, et saan kõigilt andeks, et minu sünnipäev merelaius just kõige uhkem ja ägedam polnud.. -.- Mina ei olnud päris mina ise, usun, et muidu olen palju elavam jne, aga jah, kuid ei nukrutse.:D Yuleb lihtsalt öelda, et järgmine aasta tuleb ägedam, loodan, et siis ma enam haige ei ole.:D Jäin peale kulta pidu vanaema juurde ööseks ja tuppa jõudsin alles enne 5 hommikul. :D
Kuid juttu ka kingitustest: telefon, lilled, raharaharaha, puldiauto^^, pisike roosa kaisuloom, lõhnaõli, šokolaadi, dressipluus, mimi ilusalongi kinkekaart ning võimalik, et oli veel midagi. :)

Ciao..

Laura..♥

No comments:

Post a Comment