04 February, 2012

thanks for acting like you cared.. -.-

Laupäev, eile oli reede! :D O rly? :D No way... :D

Aga tegelikult nii, et eile ma ei viitsinud kooli minna, seal nii külm jne.. õpsid panevad näkku, ei luba jopesid ka selga panna.. :/ Aga noh.. külmapühad ja nagunii oli vabapäev, sest täna käisin koos Triinuga Paikusel, keemia olümpiaadil. :D Jah.. Keemia.. :D Tegelikult esimese korra kohta oli päris hea, oskasin piisavalt, minust rohkem polegi oodata midagi ju.:D Tahaks tulemusi teada.. (: Tagantpoolt mõni koht on minu jaoks kinni pandud nagunii.. :D //////söök on valmis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ////// :D hehee.. ema lisas ka midagi. :D
Aga eile magasin kaua, vanemad läksid linna ja ise olin kodus, aeg läks kuidagi ruttu ja järsku olid vanemad kodus ning mul olid asjad ikka tegemata.. :D Tõssi jõudsin alles peale 6 vist. :D
Läksin noortekasse, seal oli kuidagi palju rahvast. :D Peale seitset kadusid inimesed ära ja me Kareniga jäime kahekesi, seisime õues tükk aega, brr... külm oli.. siis mingi hetk liikusime kultasse, istusime seal tükk aega, rääkisime ns juttu jne. Kui Kaarel tantsimise lõpetas siis ma läksin koos Kaarliga koju. Karen läks Anellele vastu vms. Istusin vanaema juures tund aega kuni Kaarel helistas ja välja uuesti kutsus. :D Nalja sai.. :D Minu ja Fredi traksiteema oli hea. :D Suht välja veninud nüüd. Külm oli küll, aga tänane -19 tundus mulle külmem kui eilne -23.. :S Aga elasin üle. :D

Ciao..

Laura..♥

No comments:

Post a Comment