15 February, 2012

Mina olen hästi tubli. :D

Heihei'
Eile oli sõbrapäev! Ilusat sõbrapäeva tagant järgi ning järgmiseks aastaks ette mu kallid sõbrad! :*
Sain ise ka kaarta ja pulgakomme ning šokolaadi.:P Njumm.. tore oli. :D Ja ise kinkisin ka kaarte ja pulgakomme ja šokse teistele. ;)
Peale tunde oli 4H pisike istumine Monsa kohvikus.:D Täitsa tore tunnike oli, enne seda oli bändikas ka, seal jäi mul Õnnela jutu peale suu lahti, et nagu mismõttes, aga jujah.. ego siis ego. :/
Eile tulin peale 5 koju ja siis nolasin üpris korralikult.:D kella poole 12 ajal sain arvutist minema ja siis hakkasin tuba koristama.. aega läks, aga asi sai korralikumaks, kuid ikka pole veel päris korras, öösel koristasin kõik riidekapid ära, lappisin asjad ilusasti ära ning sorteerisin ka. :) Panin isegi asjad valmis, et hommikul ei peaks riideid ja kooliasju otsima. ;)
Hommikul sain 7 ajal voodist välja ja ikka nunnu, et öösel asjad valmis panin, palju parem kohe, peabki nii hakkama tegema.:D Saab kauem magada. :D Aga ohhoo nujah, öösel oli korralikult lund sadanud ja tuisanud, nii et isa pidi teed minema lahti lükkama traktoriga, nii jäin 5 minutit kooli hiljaks. :D Ei juhtunud midagi, vähemalt ekoolis pole midagi kirjas.:D Õnneks oli ju esta tund. =)
Aga poisid avastasid jälle lume koolis. :D brr.. külm veits ja mul ei ole praegu küll mingit isu haigeks jääda. Õnneks lumehange poole minu tee veel ei viinud ja loodan, et ei vii ka.:D Või noh, tegelt, käisin kolm korda lumehanges, aga see oli siis kui koolist ära läksime, siis oli ju jope seljas ja saapad ka jalas, nii et õrnalt ei huvita.:D
Peale tunde läksin Mikuga noortekasse piljardisse, peale seda passisime poe ees ja siis läksin Agnesele külla, üle pika-pika aja. :D Täna oli trenn ka, teine pool sellest oli küll suht jube, nii jõhker uni tuli, et kui pall tuli, siis ei teadnud mida teha ja pmst kõik palli vastuvõtmised läksid nihu, servid ka. -.-
Aga mul on vaja mates mingi töö lehe peale teha. 3 ülesannet ümber kirjutada, sest need ei olnud piisavalt hästi. Pmst terve klass peab tegema.. ujee..
Õnneks homme jääb mate ära, selle asemel füüsika. Ning reedel ainult 2 tundi mul, ühiskond ja arvuti. :P Siis edasi Suunajale Pärnusse.. Väga hea! (Y) Vaba aega peaks ka olema, niiet asi on seda väärt,:D

Kuid nüüd õnnesoovide aeg. :D

PALJU-PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS KAAREL!!!! =)
veidi rohkem kui tund aega on jäänud veel. :D

Aga tahaks juba enda sünnipäeva.. :P 7 päeva veel.. ja siis on äge päev. :D

Kuid nüüd ciao ja olge ikka samad vinged edasi. :D

Laura..♥

No comments:

Post a Comment