20 February, 2012

Smile. Why? Because you can! (:

Heihei'
Pole ammu kribanud midagi.. Nüüd siis parandan viga.. ;)

16.02
Peale tunde läksime Agnesega koos poistega koolist koju..xD Ma lendasin 500 m jooksul Vähemalt 5 korda lumme.:D Kõige parem koht oli siis kui Liivaka kõrval selle maja juures mingi 5kesi olime hanges.:D Siis läksime Agnese juurde, üritasime küll kiiresti Anu juurde jõuda, aga jah...:d Juhtus nii, et jõudsime vist alles 5 ajal. =)

17.02
Olin 2 tundi koolis, siis läksime Suunajale, diki autoga, Maret, Kristel ja Duums olid ka. Ma sain seda ilusat sinist mõisakleiti kanda..^^ Sain 12 ajal Arti ja Gerdiga kokku, siis chillisime linna peal ja mingid teised kutid ja tšikid ka vahepeal.(: Aeg läks kuidagi häääästi slowmotion koguaeg, päris mõnus oli. d: Siis 2ks läksin konterdimajja koos Artiga tagasi, läksin vetsu riideid vahetama ja oh õudust, kleidi lukk oli katki, lasin mingil toredal võõral neiul selle kinni panna, Aitäh talle veelkord.:) Kõik vaatasid mind nii veidralt kui saali tagasi kiirustasin.:D Arti ka juba helistas, et kus ma olen nii kaua.:D Aga seal oli igast vinget rahvast ja üks juberõve fotograaf.. öakkkk..:S Ning kleidi lukk läks 2 korda lahti.:DMõlemad korrad Aivo pani kinni ja parandas olukorda mõisamärkidega.(y)
Need 2 tundi Suunajal läksid ka suht aeglaselt. Peale seda läksin Tõssi, sain Kareniga kokku ja olime ns noortekas ja igalpool.:D Hiljem läksin veel koos Arti ja Frediga Arti poole ja käisime väljas ja Gerdi juures ka inimesi välja ajamas. Hakkama saime. (y) 9 ajal tuli Ventz järgi ja siis kodus oli pisike sünnipäevatähistamine.=) Šampus ja muud sööki-jooki.

18.02
Ärkasin, maja oli pmst tühi, ja siis kutsus Miku Merelaidu mind, rallit vaatama, tahtis alguses jala minna.:D Aga siis ütles mu ema, et läheb ka sinna ja nii siis saigi tehtud, tulime autoga tagasi ka.:D Kuigi Miku tahtis jala tulla.^^
Õhtu poole tulid sugulased Tlnast, siis tähistasime mu sünnipäeva ja näitasime Ummiga Tommile 9gag'i.:D Tom ei teadnud mis see on ja Umm ütles talle, et näed, isegi Lällu teab mis see on.:D Terve nv käisid oma Lälluga pinda.:D
Sain kingitusi ka..:P Veneetsiast klaasehteid, otse tehasest nagu mulle mitu korda rõhutati.:D Kunagi tulevad pildid ka ehk.d: , parfüümi ka, omanimelise. Ja mündikoguja nagu ma olen - paar münti ka. Vennolt ja Mai'lt sain raha ja uhked sukapüksid.(llll)

19.02
Lebo päev, külalised läksid ära ja ei midagi erilist. :D

20.02
Kunsta tunnis oli korralik lumesõda.:D Vinge, homme inkas kordame.:D Ükski õps ei taha tegelikult meiega välja minna, aga kuna Svensoniga me seda veel teinud ei ole, siis vaatab mis homme saab, täna käisime talle veidi närvidele, vaidlesin talle vastu, ta üritas minu meelt muuta, aga ma ikka jäin oma arvamusele kindlaks, et koolis ei ole religiooniõpetust vaja.:D Vot siuke teema inkas.:D
Enne kekat jõime Agnesega monsterit ja kekas tuli hull põiekas.:D tegime sprinti hindele. (y) 4.. :/
Kuidagi suutsime ennast alevisse vedada, siis oli mu ema poes, sain tema kulul shopata veits.(y) Käik vanaema juurde, kõne Agnesele ja täiskäik Agnese juurde edasi.:D Järsku avastasime, et oioi, kell niipalju, me peaksime juba kultas olema.:D Ja siis kiirustasime ja jõudsime. (y) Algul oli inimtühi kõik, aga siis ikka tuli meid kokku veidi. See nädal on see mu ainuke huviring, sest homme peale 5ndat tundi linna. Wiiiii... sünnipäeva jaoks asju ostma ja ülehomme peale tunde varakult koju, et asjad valmis panna, pean küpsetama..:D
Aga peale trenni olime noortekas ka, Miku ja Raido ka, tel koju, benakas, panin oma pooliku veepudeli tema kotti, loodan, et tal oli tore seda avastada.:D
Emps värvis mu pea ka ära, sellest tuleb ka kunagi pilt kus on enne/pärast.:D
ja nüüd tuleb ära magama minna.:D

Ciao..:)
Lõppu veel pildid ka Suunajalt, see imeilus kleit.. (L)



No comments:

Post a Comment