07 January, 2012

Tallinn. (L)

Hei.. -.- Õhtut, või noh, ma ärkasin kell 3, mul suht päev alles. Ainult, et akna taga on pime.. :/ Täna on selle vaheaja viimane õhtu kui saab kaua üleval olla, aga vedan seda kodus, oma toas, üksinda... nii tore, eksole. Mul on tuju juba ööst saadik veider, kurb.. -.- Samas tean, et teistel on mõnes teises kohas väga tore ja lbus.. Aga mina loen aegajalt kohustulikku kirjandust, kuulan rahulikku muusikat ja nii ma oma vaheaja viimast laupäeva veedangi. Pühad on läbi saanud ja nüüd on veidike veel jäänud aega sünnipäevani, sets tegelikult see 47 päeva pole nii palju. :) Üks asi, millele mõeldes ma isegi naeratan. :wow:

Aga see raamat - Kärbeste jumal. See on veider ja mul on nedest poistest seal üksikul saarel kahju.. neil on kõige olulisemad inimesed ju puudu.. tüdrukud. Neil pole ju seal ühtki tüdrukut. Öösel raamatut lugedes tulin selle mõtte peale ja oma mõtete jagades öeldi selle peale õige.

Aga lubasin et räägin veel sellest mis tlnas tegin.
No reedel hommikul ärkasin ja suht kohe oli Ülemistesse minek. Mina sealt ei ostnud endale midagi, aga Venno ja Mai ostlesid. Ma niisama chillisin ringi. Aga kui toidukasse läksime, siis leidsin sealt endale selle hea puudri, ostsin endale uue. :P Kodus tegi Mai süüa ja Mai vanemad ja Anni tulid sööma. Ma proovisin onu telos esimest korda netis käia.:D Mõnus.. :P Tahaks ka puutekat. :D

Aga siis mingi aeg helistasin Laurile, et mis kell välja jne. Ta ütles, et helistab mulle. Ok, ma siis panin ennast mingi kella 6ks valmis, et igaksjuhuks, ma ju ei tea millal ta helistab ja peale poolt kuut helistas Anne mulle, kutsus välja, meil läks siis Mannaga veidi aega, et ta ikka meiega kesklinna kaasa tuleks. :D Kui trolliga sõitsime, siis andsin Mannale ka suurest lahkusest ühe sõidupileti, et ta ei peaks jänest sõitma kuna mul oli neid niipalju alles. :D Trollis helistas Lauri ka mulle, ütles, et hakkas sõitma kodust. Läksime solarisesse, chillisime Sony's ja Emt's, vaatasime telekaid ja ma ostsin uued kõrvaklapid endale. :P Roosad. (Y) Vaatasin Emt's telosid, kõik puutekad näevad ikka nii vinged välja. :P Siis mingil hetkel tormasid Anne ja Manna trollile ja ma kolasin niisama Solarises veidi ringi kuni Lauri mulle helistas ja siis kokku saime. Polnud teda juba mõnda aega näinud. :D Polegi kunagi varem temaga niiplju rääkinud. :D Aga suundusime kiiruga Troikasse sööma, vanalinna, raekoja platsile, Lauril oli kõht hüübertühi ja läksime sinna sööma. Meie söögiks olid siis külamoodi pelmeenid seenekastmega ja tavaline must tee. :P See oli hea!! Ma ei osanud arvatagi, et seened nii head võivad olla. Ja see kuidas see kõik serveeriti oli ka äge. :P Venepärased asjad ei olegi nii jubedad. Õhkkond söögikohas oli ka äge. Täiesti venepärane. Laua peal oli barankad ja sihvkad. :D Lauri nosis neid seal hoolega. Vedas meil, et üldse laua saime. Aga muidu oli sellel savipotil kus sees pelmeenid ja kaste olid peal sai. :D Nii vinge nägi välja. :P Lauri aitas mul seda saia ära süüa, teadsin, et tema kõht oli tühi ja ta sõi nii kiiresti. :D Ja minul ei mahtunud enam sisse midagi. :D Aga sinna läheks veelgi. :P Ja soovitan soojalt!! (Y)

Nüüd viimane õhtu istusin kella 7ni öösel netis. Lugesin vahepeal raamatut ja tuju oli veider.. :S

Praeguseks aitab.. räägin sellest nädalast ka millalgi. :)

Ciao..

Laura. (L)

No comments:

Post a Comment