23 January, 2012

Pole ammu kribanud.. :D

Heihei'

Pole siis päris kaua aega kirjutanud teile midagi huvitavat siia lugemiseks.:D Vabandused, lihtsalt vahepeal on tegemist olnud, aga täpselt kuu aja pärast on minu sünnipäev! (L) Sain selle kohta palju-palju head teada, mu ema ikka oskab mind vahel üllatada.:D Nimelt tulin ükspäev õhtul koju, istusin ema kõrval tooli peal ja siis ta hakkas rääkima, et 23ndaks veebruariks on minu jaoks Merelaiu broneeritud. :P Mul oli nagu, et misasja?? :WOW: Ja siis nüüd tulebki välja, et 23ndal tuleb üks eriti asjalik päev, jääb veel vaid loota, et koolipäev on ikka kindlalt lühendatud ja õhtul kultasse õige rahvas peole tuleb, siis oleks päevakava selline: hommikul koolis sünnipäev, siis edasi merelaius 3-4 ajal hakkaks pidu pihta ja siis mingi 9-10ni kestaks, siis edasi kultasse Vabariigi Aastapäeva peole. Nagu vähe vahva või? :D Ma ei tea kuidas kannatan ära selle, aga õnneks vahepeal vahepunkte ka, näiteks see laupäev mul mate olümpiaad, lähen põruma, ei oska ju eriti midagi tegelikult.:D Aga ükskõik, siis 7ndal veebruaril on Loreti sünnipäev ja täna sain trennis teada, et seepäev lähme võrkpallivõistlustele ka, :D Ja siis sealt otse Loreti sünnipäevale Pärnusse, ÄGE! :P Täitsa jõhker mõelda, et Loret saab 15 ja sama siin endalgi, veel kuu aega nautida 14 aastase elu, üldse mõtlen, et aastal 2011 muutusin ma ikka päris palju, ütleme nii, et minust on veidi teine inimene nagu saanud, tsipake erinev kui enne, eks näha mis siis kuuteistkümnes eluaasta toob, aga 23ndat ootan ikka väga-väga. :P Loodan, et see tuleb kähku. :P Ahjaa, täna ju inka tunnis, Svenson küsis, et kes tahavad aprillis inka olümpiaadile minna ja meie Agnesega vist lähmegi vms. :D Taaskordselt lähen ma sinna põruma, sest selliseid asju ma küll ei oska teha. :D

Kuid aitab, ma tahan simsi mängida, häästi palju. :D Varsti tegelt peaks magama minema, aga eiei.. SIMS 2 (L) :D

Ciao.

Laura..♥

No comments:

Post a Comment