28 January, 2012

7 . 01 . 2012

heihei'

Täna siis oligi see üks vahepunktidest. :D Ehk siis mateolümpiaad. :D Käisin põrumas ma usun. I osa oli suht iizi, aga teine osa, see läks ikka väga metsa.. kui õps mu tööd näeb, siis aiai, ma ei taha teada, mis ta ütleb selle peale. xD Aga olümpiaad oli Ülejõe gümnaasiumis, täitsa OK kool näeb välja. (Y) Ainult, et miks aknad seal nii kõrgel on?:D Tegin oma tööd koos 9ndaga klassiga, istusin mingi poisi kõrval.:D Ja täitsa normaalsed inimesed olid selles klassis, ei häirinud teisi. (Y) Loodan, et ka mina seda poissi ei häirinud, kõht hakkas lõpu poole veidi korisema. :$ :D
Peale olümpiaadi jalutasin kesklinna poole. Käisin Pärnamäede kohvikust läbi, ostsin kaks saiakest ja sõin neid. :P Njumm..^^ Jalutasin üle silla ja läksin PeterSporti. Otsisin endale talvepükse, lõpuks selle pika kõmpimise peale sain kätte ka. :P Traksidega mustad talvekad. Nice.. :D No ja uued teksad ostsin ka Terranovast, seekord õnneks ei hakanudki midagi karjuma.:D Aga uusi teksasid oli ju vaja, vanad läksid katki. Aga neid lõhun veel edasi ja tuunin.:D Nüüd võib kääridega ka kallale minna, reedel Agnes juba tahtis teha midagi, aga siis ma ütlesin, et enne kääre sisse ei löö kui uued teksad olemas on. (:
Linna peal nägin tuttavaid inimesi, ja Karen, muuseas nägin Sinu seda meest ka kellega vahepeal paar minutit FBs abielus olid.:D
Kuid eile jäin ööseks Tõssi, peale tunde käisin ajaloos oma kahte vastamas, see on see kui tunni ajal muude asjadega tegelda. :D No kust ma pidin teadma, et Aimars tv'd ära korjab.:D Aga polnud hullu, tegin selle ära, siis Triin läks Adleriga rääkima, et ta tahab oma valikeksami keemias teha ja jõudsin ka siis sinna. Minu üleminekueksam ju kah keemias. No ja siis vaatasin neid asju seal, ja jutt läks olümpiaadi peale, neljapäeval Adler küsis minult, kas ma ei taha minna, kohe vastasin JAH, mulle keemia meeldib. :P No ja eile siis Adler kutsus Triinu ka. Wii. ^^ Järgmine laupäev, siis juba kolmandat nädalat järjest olümpiaadile.:D Ehk sealt tuleb midagi paremat, esta olümpiaadil olid ikka tulemused masendavad, no estaõps muidugi kiitis jne, aga ise küll väga rahul polnud, poole punkti vähemusega 4ndaks jääda, bhh.. mõttetu. :/ Aga töö läheb edasi vabariiklikule komisjonile, ehk nad leiavad mõne punkti juurde. :D Loodan, et vähemaks ei võta. :D
Siis peale seda läksin Agnese juurde, Agnese juures olid mõnusad toidulõhnad, ta oli koogi valmis küpsetanud ja pizzasaiad olid ka ahjus.. njumm.. :P Agnes näitas mulle oma saavtust ka. :D ta oli nimelt oma toa korda saanud. :D Peaks ka veidi koristama, tsipa sassi läinud jälle, niikui koju tagasi tulen, siis kohe tuba sassis, üleeile ju alles koristasin. :D Aga see selleks, siis läksime noortekasse, tee peal põikasime mu vanaema korterist läbi, viisin oma asjad sinna, ja ütlesin ka veel üle, et jään ööseks, ta ütles, et ta teatrisse õhtul, mul lõid kohe silmad särama. :D Ta jõudis alles mingi 11 ajal vms. Selle aja jooksul istusime ns seal, mina, Karen, Triin ja Andrus. Andrus oli samapäev linnas käinud ja ta ostis endale 2 tabalukku, koodidega.:D Ühega pani ennast ja Triinu kinni ja teisega aheldas minu ja Kareni. :D Siis jalutasime toas niimoodi järgi. :D Lisaks sellele mina istusin täpselt diivani selles ääres kus vanaema lauatelefon seina peal on.:D Mõtlesin, et hmm.. kellele helistan, siis turgatas Triinu number pähe ja mõtlesin, et ah, tasaab nagunii kohe aru, aga ta ainult mölises vastu telosse ja ei midagi, ma panin kohe ju kõne kinni, nii mingi 5-6 korda järjest, ise mängisin kaasa ka veel, küsisin, et kes oli jne. :D Me Kareniga veits naersime seal. :D Triin koguaeg arvas, et Kaarel või keegi teeb lolli nalja. :D Siis ta sai lõpuks aru.. Tubli tüdruk! (:
Hiljem saatis Andrus Triinu ehitajate teele ja läks ise ka koju, me läksime Kareniga Gerdile ukse taha, koputada ei jõudnudki, Kaarel helistas, et ta jõudis ka Tõssi tagasi ja siis läksime talle vastu, chillisime ns kolmekesi siis alevi vahel ringi, läksime sara alla, Gert, Kevin ja Kris tulid ka sinna. tegid oma maadlust seal jälle. :D Õues oli kuidagi külm ka.. brrr... -.- Aga loodan tegelikult, et ehk on esmaspäeval ka külm, ehk jääb suusatund ära. :P

Kuid nüüd tervitan Liisat, tulime koos bussiga linnast koju ja ma ju tean Liisa, et Sa mu blogi loed, niiet tervitan veelkord! :D

Aga tsauki siis nüüd. Lõpetuseks üks hea vana lugu ka! (:


Laura..♥

6 comments: