07 January, 2012

Smile, smile, smile. :D Many-many smiles. :D

Jah, just täpselt nii.. :D Mingist hetkest hakkasin ma lihtsalt naerma ja veider olema. :D Istun oma toas. :D Kell hakkab pool 6 saama, hommikul. :D Homme hommikul samal ajal hakkab mul viimane tund und. :D Aga eks ta ole. :D normaalne. :D Aja palju mul ikka neid võimalusi on, et läpakas on ja võimalus olla KAUA üleval. :D Üks vana lugu on ka nii meele järgi lihtsalt. :P Rihanna ft Ne-Yo - Hate that I love you.. (L) Lihtsalt nii hea. :P Ja igavusest hakkasin mingil hetkel pildistama. :D
Pildistasin oma naeratust ja jagasin seda Facebookis kõigiga, aga kuna miskipärast ei saa ma seda siin jagada, siis peate praegu ette kujutama või lihtsalt minu näoraamatu ajajoonelt seda vaatama. :D Või kolmandaks lihtsalt ootama kuni siia ka minu naeratus jõuab. :D

Aga lisan ühe laulu. :P Leidsin selle. Kuulasin eesti muusikat juutuubist ja avastasin. :P

                              
See on lugu mille sõnad ka teile edasi ütlen, sõbrad!! :*
Mul on kaks kätt, olen kallistaja! :*
------------------------------------------------------------------

Kuid oleks vist aeg hakata magama minema. :D Ennem võiks tegelt ju veidi raamatut ka lugeda. :D Sest raamat hakkas mulle isegi veidi huvi pakkuma, tahan teada, mis poistega edasi juhtub. :P


Minu naeratus.. :)
Naeratus on lihtsaim & kauneim asi, mida kinkida.. aga üks kallemaid kinke, mida võid saada...
Seepärast naerata, ja see paneb inimesi huvi tundma, millest sa mõtled. :)
Ning naerata, sest see teeb Sind ilusamaks! =)

Aga nagu näete, siis sain pildi nüüd ilusti blogisse ka! :) Seega loodan, et kui näete naeratamas mind, siis naeratate ka ise! :)

Olge siis musid ja kallid edasi, ma olen happy ja lõpetuseks siis see hea ja vana lugu ka:

---------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------

Nüüd taipasin, et selle aja, mis nukrutsesin ja kurb olin, naersin ja naeratasin topelt tagasi. :D Väga viis! :P

____________________________________________________________
Nüüd mõned ilusad mõtteterad ka:

---Õnnelikud inimesed on elu mustkunstnikud, igast asjast võlutakse välja ime nimega rõõm ja õnn---
---Mis pole salapärane ja mõistmatu, see polegi armastus---
---Naer on tee tõelise armastuseni.---
---Elu ilma armastuseta on kui aasta ilma suveta.---
---Ära peida oma rõõmu, vaid naerata nõnda, et seda sinu silmist näha võiks.---
---The only thing what I want for you, be happy!---
---Sa oled kõige säravam täht mu mälestuste taevas.---
---Paljud kõnnivad üle su südame, aga on üks, kes sinna oma jäljed jätab.---
_______________________________________________________________

Aga ilusat ööd või hommikut õigemini! :*

Laura.. (L)

No comments:

Post a Comment