04 January, 2013

tallinn

Päikest teile. Viibin juba mõnda aega provintsist eemal pealinnas. Siuke mõnus olemine on olnud, et nagu ei olegi väga midagi teinud, aga samas on hea olla, kuigikuigi, vaheaeg saab juba läbi, see ei kõla hästi. Aga no siis läheb aeg vist veel kiiremini ja varsti tuleb sünnipäev kah. Sest kaugel see veebruar 23 ikka on.
Kolmapäeva hommikul jõudsin kenasti bussile ja sõit Tallinna oli meeldiv, kuna sattusin jubehea bussi otsa :D koht kõige tagumises reas sai olema minu ja täpselt minu kõrval ei istunud kedagi, super. See on alati minu kõige suurem soov, et ma saaksin üksinda istuda. Vaatasin tahvlist Sherlock Holmes'i, sest siiani on vaatamata. Ostsin endale Tallinnase jõudes kohe ka selle rohelise kaardikese, veidi hiljem sõitsin uhkelt viipekaarti kasutades ttü'sse :D Samal õhtul käisime Mai'ga Kristiines shoppamas ka. ma tükk aega juba passisin Pärnus reservedis ühte oranzi bleiserit no ja üleeile sain selle siis viieteistkümne euroga, ei ole paha.
Eile olin kogu päeva linna peal. Hommikul Lauri jõudis ka minu poole tunniajase hilinemisega, aga ta sõi kooki ja jõi kohvi ja peale siis läksimegi lennusadamasse. Teine kord meie mõlemi jaoks, aga siiski oli tore.
Ahnojaa, viisime Lauriga oma kaamerate filmid ka ilmutusse, tuli välja, et filmil olin ma täis saanud ainult 20 pilti. Ja sellest kahekümnest pildist ilmutati mulle viis. No põhimõtteliselt on üsna nõme see, et klassiõde tegi minust mingi pildi ja mul endal oli nagu whaaaat, miks sa vajutasid seda, film on sees ju :D ja see pilt oli kah siis välja tulnud, aga üsna hägune siiski. Vähemalt on kaks pilti, mis mulle endale peaaegu meeldivad :D esimene kord ka siiski.
Pärastpoole oli Lauril kellegiga lõuna kokku lepitud ja siis ma viitsin niisama oma aega, käisin humanas ka, lootuses, et leian sealt midagi oma käsitööprojekti jaoks, ehk siis igaüks peab meil koolis käsitöötunnis ühe outfiti tegema, ja meie klassi teemaks on teksa. Aga no selles humanas ei olnud ühtki naiste riidehilpu, mis oleks olnud teksast. Täiesti imal.
Pärast kui Lauriga uuesti kokku sain, siis läksime sellesse sushikasse, kus suvel ka käisime. See on ikka superõdus koht. Passisime seal vist peaaegu kaks tundi. Lauri õppis oma füüsikat ja mina lugesin naisteajakirju, pole paha, kohv maitses seal ka üsna hästi, sest no, mina, ma ju tegelikult ei joo väga kohvi, see oli vist kokkuvõtvalt minu elu neljas tass :D Aga see koht oli lihtsalt nii mõnus, ma usun, et ma lähen sinna veel. Usun, et see tundus mulle eile nii mõnus ka seetõttu, et olin kogu päeva väga rahvarohketes kohtades olnud. Ja seal oli nii vaikne. Inimesed jalutasid mööda, vaatasid mulle otsa ja miskipärast naeratasid, mul tekkis tunne, et mis, kas mul on midagi viga või on mul tõesti mingi silt küljes, et vaadake mind ja naeratage. :D
Õhtu lõpuks käisime kinos, Joomahullu päevaraamat.. noh, õnneks ma selle pileti eest ei maksnud :D aga no ma ei tea. veider film siiski, hüüber ropp ka. :D Ja öösel olin kaua üleval, sest Reginaga jutt jooksis nii hästi ja 10 küsimust on hea asi :D
Täna läksin trolliga kinno ja trollis tuli mingi mees minuga rääkima, küsis alustuseks mis on kell, ma hakkasin taskust telefoni võtma kui märkasin, et trollis on ju ka kell, viipasin käega kella poole ja ütlesin, et 11:41. Ta vaatas hetkeks kella poole ja siis jätkas juttu, et ehk võiksime tuttavaks saada, mul oli nagu whaaat, ja vastasin talle väga kartliku imestusega, et miks. Tema põhjenduseks oli see, et ma pidavat ilus tüdruk olema. Mina ei osanud selle peale midagi enam vastata, haarasin oma kotist kõvastikõvasti kinni ja oma ebaleva hõõõõõõh'iga läksin tulistjalu trolli esiotsa, kordagi enam tagasi ei vaadanud. Kogu sõidu aja peksis mu süda.. see tüüp oli mingi vääru kah, üle kolmekümne ma arvan ja tal oli kark, seega ei olnud tema eest keeruline ära minna. Too mees tuli veel minuga samas peatuses maha. Põgenesin kärmelt kino poole..
Pervert.. fui.
Nüüd hakkan välja mõtlema mingit head lauset, mida öelda sellistele tüüpidele järgmisel korral. Rääkisin sellest oma emaga ka ja no tema siis ütles, et see on see kui ma näen vanem välja :D
Aga tänane õhtu on "kodune", Vennol oli esimesel sünnipäev ja nüüd on Mai perekond siin ennast sisse seadnud, hea söök ja coca. :D

Nautige vaheaega!
Laura..♥

No comments:

Post a Comment