02 January, 2013

02012013

Vinget kahetuhande kolmeteistkümnendat!

Päev algas asjade pakkimisega või kui täpsem olla, siis tuli mul öösel selline koristamistuhin peale, et pidin selle ära kasutama ja nii ma siis oma toa korda saingi, siis on tlnast koju minnes hea korras tuppa minna. Igaljuhul hommikul sõitsin 10:25 bussiga Pärnusse, oma kompsudega, sain seal korra Teelega ka kokku ja siis lipsasin edasi Tallinna bussile, mul joppas nii hästi, et sain jumpslaheda bussi, nahkistmed ja success kui kedagi kõrval ei istu (no peaaegu tegelikult, sest istusin kõige tagumises reas ja jagasin seda viite istet kahe inimesega) aga no igatahes kulutasin ma oma aega filmi vaatamisele, mis mul siiani tegemata oli. Sherlock Holmes ja Varjudemäng on vist selle eestikeelne nimetus. Üsna vana film juba tegelikult kui aus olla, aga no mul siiani vaatamata, sest bussisõit oli liiga lühike. Tallinnasse jõudsin, siis suundusin R-kioskisse, et sealt endale roheline kaardike soetada, isikustasin selle netis ära ja sisenesin "uhkelt" oma viipekaardiga ühistransporti. :D Minule igatahes see asi meeldib kui ma saan nüüd tasuta sõita.
Kuna mul oli vaja Mai käest võtmed saada ja ta oma telefonile ei vastanud mõnda aega, siis sain ttü fuajees aega viita, ma lihtsalt väga ootan aega, millal ise sinna kooli saan.
Õhtul käisime Mai'ga pisut ostlemas ja minu ostudeks olid oranz bleiser, millele ma juba tükk aega tagasi reservedis silma peale panin ja new yorker'ist ostsin ka halli pluusi. Olen üsna kindel, et lennusadamasse läheb uus bleiser käiku.
Homme igatahes lubas Lauri väga varakult juba kohal olla, kella üheksa paiku, ilmselgelt on see minu jaoks vaheajal metsikult vara, eriti kui ma viimased kaks ööd korralikult maganud ei ole :D aga no oma viga, mis muud :D
Ja tegin täna Vennole küpsisetordi ka, mida alustuseks hommikul ise koos Lauriga sööma hakkan :D
Und

Laura..(L)

No comments:

Post a Comment