10 January, 2013

Ei ole head ilma halvata ega vastupidi

Tervitus sõbrad! Minu esimene koolinädal on mööda, olen jõudnud käia ühes trennis ja enda esimesel 4H Pärnumaa noortejuhatuse koosolekul. 4H on üks maruvahva ühing, kuhu kuuluda. Juba noortejuhatuse seltskond on nii sweet. 
Osad inimesed ütlevad, et näevadki mind ainult naermas, et olen lihtsalt nii rõõmus jne, aga ma tahan, et teie ka naeraksite, ehk alustategi siis selle videoga? Metsikult nunnu ja naljakas. (Alan, Alan, Alan, Alan ... ) 

Kahjuks on tõesti ka nii, et alati ei saa naerda, see ei ole viisakas või asjaoludele kohane. Nagu näiteks see lugu: Kärt Krikmann, tohutult kaunis, elujõuline, rõõmsameelne noor naine. Teeb enda eluks kauneid plaane, on ilublogija. Alustuseks suri aastaid tagasi tema ema ja peale seda kolis ta Eestist minema. Alustas uut elu Itaalias ja seal avastati tal paar aastat tagasi munasarjavähk. Ta hakkas kirjutama oma võitlusest vähiga. Tal oli tohutult palju fänne. Ta meeldis inimestele. Kui tema seisund halvenes, kirjutas Kärdi elukaaslane Bruno naise seisundist. Fännid olid koguaeg lootmas, saatsid talle kirju, kingitusi ja tegid tema tuju rõõmsaks, et ta näeks kui väga inimesed teda armastavad. Kärdi tervis vahepeal isegi paranes ja sai lugeda tema enda kirjutatud lõiku, aga siis läks kõik järsku jälle kehvasti ja minu õuduseks oli kui lugesin Facebookist, et Kärdi ärasaatmine toimub.. Mind tabas ehmatus, see on nii õudne, elades suurepärast elu, reisides ilmas ringi ja olles rõõmus, tabab selline juhtum. Mul on väga kahju kõikidest tema lähedastest.. -.-
Inimesed, palun olge üksteise vastu hoolivamad, leidke teineteise jaoks aega, pakkuge tuge, öelge teistele head, sest iial ei tea, millal võib kellegiga midagi juhtuda, sest elamine on eluohtlik.

Hoolige oma tervisest!!!

Puhka rahus, Kärt! :'(


Aga selleks, et ma nüüd siiski teie tujud tagasi korda saaksin, pean ma midagi ette võtma. Ehk aitab lihtsalt sellest kui räägin enda asjadest ja see viib mõtted mujale.
Ma oskan praegu rääkida veidi oma olümpiaadidest. Nimelt homme ei pea ma kooli minema, sest laupäeva hommikul on ees keemiaolümpiaad, peale seda samal päeval ka Entrum.
Järgmisel laupäeval tuleb matemaatikaolümpiaad, selle vaba päeva tarvitan olümpiaadile järgneval esmaspäeval. Sest ausalt, reeded on lebod. Esmaspäeval võiks küll kodus olla, saab ühe päeva niisama passida.
Ma olen täiesti kursis asjaga, et lubasin teile pilte uutest asjadest ja kingitustest, ma luban, et nendest ilma te ei jää.

Päeval tuleb välja mõelda miskit riietust, mida entrumile selga panna, tuleb ka koristada ja õppida. Päevapunktid olemas ja ma olen täiesti kindel, et ka tsuti kutsaga tegelemist mahub juurde :)

Head reedet,
Laura..♥

No comments:

Post a Comment