11 March, 2012

Minu hobi.

Heihei'

Ma ei olegi oma lbogis vist veel ära maininud oma ehtehobi. Mulle meeldib neid teha ja selleks, et oleks finantsi millest järgmisi teha ning endal poleks nendega niipalju midagi teha ka, siis müün neid. :) Panengi siia pildid üles, täna oli lihtsalt nii kena ilm, ainult tuult oli liiga palju:S Seepärast suled ei tahtnud väga ilusti ka püsida. Aga ehk pole väga hullu! ;D Ja selle kena ilma pärast läksingi välja ehteid pildistama. (:

tuules.. 

Elektrivärvi suled.. 4.50 €

Roosa ja särav. 2.50 €


Mustad marjad.. 4 €

lipsuga lilla. 2.50 €

Inglid.. 2.50 €

kes ütles, et põõsa otsas ehteid ei ole? ;D
Loodan, et igaühele jäi midagi silma ja annate oma soovidest mulle teada, täidan ka eritellimusi kui mul on oskust ja silma nende soovide täitmiseks. ;)

Laura..♥

No comments:

Post a Comment