19 March, 2012

19032012

Tere! (:
Täna käisime Agnesega Pärnus. 10:30 bussiga läksime ja tagasi tulime kõige viimasega millega saab.;) Käisime Steffanis pitsat söömas, mulle ID-kaarti tegemas, shoppamas ja ma tegin endale ühe kõrvaaugu ka. :P Mõni teine kord tuleb teise kõrva ka üks juurde. Aga tegemine polnudki nii valus kui arvasin, veidi oli tunda, aga pärast hakkas veidi valutama. Loodan, et läheb kiiresti see paranemine. Aga ma ostsin linnast endale mustad tennised, siniste paeltega. d: mustad teksaretuusid ka, ja ühed kõrvarõngad, pisikesed punaste kivikestega.(:  Vinge päev oli! (Y) aga kõik oli siiski kuidagi veider, nägin toidukas hiljem seda hullu fotograafi Suunajalt. Mul oli pmst nii, et  ma-väga-loodan-et-ta-ei-tunne-mind-ära. :D vaatasin mujale ja liikusin hästi kiirelt temast mööda. Ma ignosin teda täiega kui meili teel veidi suhtlesin. Mingi pervo, või lihtsalt peast liiga lihtne.o.O Mul oli peamine asi, et pildid temalt kätte saaksin, mulle ei pakkunud see huvi, et ta saab minult teada, mis on minu perekonnanimi ja millega ma tegelen. Seepärast ei vastanud enam tema meilidele ka.:D  Lisaks oli veel igasugu veidraid seikasid. :D Aga äge oli! Vaheaeg sai ilusti alustatud. (y)



Laura..♥

No comments:

Post a Comment