15 March, 2012

d:

Chopperi-chop-chop !! ;D
Meenus, et ma ei olegi märtsikuus veel ühtki postitust oma tegemiste kohta teinud, aga kui nüüd homme on veerandi viimane päev, siis oleks aeg kirjutada:D Aga veidi on selle aja sees nalja saanud ja äge aeg on olnud. :D
Ainult, et esimene nv olin ma vist haige.. see oli kehvasti. :/ Kuid nüüd olen terve! :P Streik oli ka, kolm päeva, koolimaja uksed olid kinni, seega oli nagu pisike vaheaeg - 5 päeva! d: Käisime mingi õhtu streigi ajal väljas, (jäin alevisse ööseks), mina, Agnes, Kevin ja Gert. Veits nali sai.:D Ja läbi surnuaia Agnese koju saatmine õnnestus ka ma-ei-tea-mitme-sajandal katsel.^^ Peale seda istusime bussikas ja sellest edasi me ei räägi, nagu Gert ütles. :D Veits külm oli küll ja käed olid punased ka kui tuppa jõudsin, aga andnud midagi hullult tunda. :D Läksin sel õhtul üle pika aja kella 12 ajal magama.
Eile oli emakeelepäev, lugesin koos Agnesega luuletust, see mis allpool pildi peal ka on! :) Mälumäng oli ka, Trollide MTÜ sai teise koha! (Y) Kaotasime poole punktiga Teele ja Karenile gängile. :S
Täna oli koolis Poola päev, Dorota korraldas erinevaid asju. Koolimaja peal laiali olid viktoriini valikvastustega küsimused ka, tegime Agnesega selle ka ära. Eks varsti näha ole, mitmendaks jäime. :D
Homme on veerandi viimane päev, hommikul on Känguru(matemaatikavõistlus). Tunnid on ka lühendatud. Lähme Agnesega ainult geosse ja keemiasse. Matest saame ära, sest lauluvõistlus on, ise ei osale, aga oleme teadustajad. :D Ja üldse ei tee õpsile tillikat ;D Suht ilma põhjuseta tulema matest ära, sest et meil aega oleks tegelikult küll. peame 5 minutit enne algust alles kultas kohal olema. :D Aga tühja kah, mis seal mates ikka head.

Pilte ka! :D
Esmaspäeval oli suusatund ja nii oli väga edukas suusatada.:D Istusin puu all ja ootasin Agnest ja Annet! ;D

Täna olin üle pika aja käsitööringis usin ka ja tegin midagi.:D Pilt on poolik veel. ;D

Minu hinded, :/ Vene keel tuli 4. Bad. -.-

Lugesime Agnesega seda luuletust aktusel eile, 2 korda!!! :D

Mingi kolme nädala tagune suusatund. Agnes el oli vajadus pilti teha! :D


Aga tsauki siis! Ja näeme! :D

Laura..♥

No comments:

Post a Comment