30 October, 2012

rule number one, is that you gotta have fun

elu on lill kui üheksandas klassis mõnipäev tunnid ära jääva, 7=5.
ma olin vaheajal nii tubli, et kudusin kõik ära, mis kuduma pidi, nüüd on vaja müts veel lõpuni kududa ja minu kudumisetuhin tuli veel suurema hooga mulle peale ja kui ma suudan seda kinni hoida, siis hakkan pisikesele printsessile Agnesele kampsunit kuduma.. aga keeruline on mustri ja tegumoe valikuga.. aga loodan, et suudan selle valmis teha. d:
eelmise nädala matemaatikakursuse sessioonid läksid ka korda, veidi õppisin midagi, aga mulle on siiski peamine see, et saaksin oma ainepunkti tulevikku, siis on mul uhkusega ÜKS ainepunkt kah, mis sest et nii nooruke alles.
laupäeval käisin nagu kord ja kohus ikka väljas ka, oleks olnud patt vaheaja viimasel vabal õhtul kodus passida, see tähendab, et jõudsingi alles ennem nelja tuppa..
ning pühapäeva õhtust saati kuulub minu hobide hulka jälle lol'i mängimine, arvutil tehti see haige plõksimine ka korda ja nüüd on super mängida.. omnom
see nädal tuleb harjutada teisipäevaseks Gulivere teatrimänguks, kus mingisugust muinasjuttu peame etendama ning laupäeval on Tõstamaal 4H tantsupäev, meie klubi korraldab, loodan, et läheb kõik nii nagu vaja..
"oma" zenitiga pildistan ka nii kui aega ja ilusat vaadet on, viimati jalutasin koos Mai'ga tsutiputike ringi ja tegin härmast ja tilkadest pilti, juba ootan suuresuure põnevusega seda kui ükskord oma filmi ilmutusse saan viia, loodan, et saan sealt mõne hea pildi ka ja põhimõtteliselt loodan seda, et ma sealt üldse mõne pildi saaksin, kuna mitte mingit pädevust selle kaameraga mul ju ei ole, jääb vajaka..
aga homme on Häädemeestel võrkpallivõistlused ja loodan, et meil läheb hästi, täna Krissu oli ka nii nunnu ja kirjutas ikka elmari soovisaatesse ka, et soovib Tõstamaa tüdrukutele homme võistlusele edu, kahe palumise peale saime selle sooviloo ka mida tahtsime...
laske teiegi kõrval midagi head kuulata, see on ja jääb heaks.. ♥
mina aga lippan nüüd ja päikest teile,
Laura..♥

No comments:

Post a Comment