02 October, 2012

kraaks

Õudne, ma terve päeva veeretan mõtteid peas ringi, millest kirjutada blogisse ja nüüd kui sisse astun, siis ei meenu enam miski..
Aga eks ma üritan, viskan pilte ka vahepeale, ehk nii põnevam. :D

Minu punane pea.. ♥ ja see veider pats :D

rebased. :D

kui Kurgjal käisime, siis tegin Krissust salaja pilti

mamma muuuuuuuuuuuuuuuu :D

elus esimest korda jõhvikal

kiisud jäid ette

sõrmus number 1

sõrmus number 2

sõrmus number 3

nii nunnu, kutsub teinekordki tellima d:

kogu saadetis
Pildid olid nüüd kõik ära. Tellisin endale muuu.ee 'st sõrmused. Kuna ma ei saanud sealt ühte sõrmust mida tegelikult tahtsin, siis pidin selle millegi muu vastu vahetama ja nüüd kui paki kätte sain, siis oli seal kirjas, et kui midagi sealt uuesti tellin, siis nad panevad mulle selle sõrmuse tasuta kaasa. :P Nii nunnu. Ma ootan nüüd põnevaid pakkumisi müüült.:D
Kurgjal käisime ka 4H'ga, tore oli. (: Kondasime mööda metsa ringi ja jõime mahepiima. :D Nagu ma seda ennem üldse poleks saanud ju. :D
Üsna palju oleme poe ees istunud, aga kurja, ilmad ei ole enam eriti sõbralikud meie vastu, ükspäev istusime ja siis järsku hakkas vihma sadama, ehmatas kurja. :D
Kogu viimase nädalavahetuse veetsin ma Tõssis, vanaema oli kodust ära, ja mul oli vaba korter. Reedel passisin niisama, laupäeval käisin autokoolis ja õhtul olime väljas, uus söber. :D
Laupäeval kui öösel koju läksin, siis keegi oli kuskil tee ääres, ma jooksin koju ja hiljem käis mul keegi ukse taga ja üritas ust lahti saada, aga kuna liblikaga oli seest poolt kinni, siis ei saanud väljast võtmega lahti, üsna õudne oli.. keegi oli mul ukse taga, ma käisin ust uuesti igaksjuhuks kinni keeramas ja see keegi proovis uuesti, minu ja tema vahel oli kõigest uks.. :S
Aga Andu rahustas mind maha messengeris ja kõik sai korda. :P
Eile õhtul käisime Gerdi ja Krissiga noortekas ja seal käis parasjagu Mamma Muu ja Vares, meil ei olnud datat ka kaasas ja seega ei hakanud seda kinni panema, et muusikat kuulata, mängisime kaarte ja mina lihtsalt naersin ja naersin nii et mul pisarad jooksid, sest et Kris tegi lihtsalt nii hästi seda varesehäält järgi ja üleüldse kõik kokku oli ka kuidagi väga naljakas. :D

Laura..♥

No comments:

Post a Comment