14 June, 2013

Wow


Tere lapsed, pole ammmmuuuu kirjutanud..:D Kuid rahunege maha, enamvähem poole ööpäeva pärast on mul lõputunnistus käes ja goodbye school.. või noh jah, ma ju olen sügisel samas koolis tagasi. Tõstamaal ma olen ja siia ma jään.. vähemalt 3ks aastaks veel.
Vahepeal oleme käinud Rootsis ja teised on saanud vaheajale, aga meie ikka tegime oma eksameid.. Ja no nagu altpoolt pildilt näha võib, siis suutsin ikka oma nummise tunnistuse mingi neljaga ära rikkuda.. -.-
Masendav on see õppimine ikka.
Aga no gümnaasiumis tuleb ennast korralikult kokku võtta, et jõuda sinna, kuhu ma jõuda tahan.
Päeval on juba lõpetamine.. kõik asjad ootavad mind, kleit, ehted jne.. Lokirullid on ka praegu peas, eks siis ole näha kui hea uni on. Homne päev tuleb ju nagu pikk - lõpetamine, "teepidu", Lauri sünnipäev, lõpuläbu.
Aga olge siis armsad ja tulge lõpetamisele ja ma ise loodan, et ilm tuleb imeline :)
Olge terved, tsau!

Laura..

No comments:

Post a Comment